Коментар урядового уповноваженого з питань управління державним боргом Юрія Буци для порталу Cbonds (26.10.2021)
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Урядовий уповноважений з питань управління державним боргом Юрій Буца сайту Cbonds прокоментував включення українських ОВДП в індекс JP Morgan.
— Як рішення про включення українських ОВДП в індекс JP Morgan позначиться на випуску ОВДП UA4000204150? Чи будуть індексні фонди відкривати локальні рахунки і чи матимуть доступ до ОВПД-аукціонів без первинних дилерів?
— Є декілька шляхів купівлі наших ОВДП іноземними інвесторами й завдяки відкриттю лінку з Clearstream в іноземних інвесторів є можливість купувати наші ОВДП без відкриття локальних рахунків. Але є велика кількість інвесторів, які планують відкриття локальних рахунків, оскільки це дає їм більше гнучкості в управлінні своїм портфелем. Для таких інвесторів ми вже здійснили багато заходів і очікуємо, що відкриття таких рахунків збільшиться найближчим часом.
— Інвестори (індексні фонди) будуть купувати ці облігації на вторинному ринку чи буде здійснено додаткове розміщення? Чи матиме включення ОВДП UA4000204150 до індексу GBI-EM GD вплив на інші гривневі ОВДП та ринок облігацій України в цілому?
— Ми вже випустили ці ОВДП в достатньому обсязі для включення в індекс GBI-EM і не плануємо довипускати цей інструмент. Натомість, ми будемо збільшувати обсяг випуску інших ОВДП, строк обігу яких становить більше чотирьох років. Таким чином, ми хочемо збільшити кількість ОВДП, обсяг яких буде достатнім задля включення в індекс. Ми очікуємо, що після включення в індекс першого випуску ліквідність на вторинному ринку цього інструменту суттєво зросте, оскільки буде додатковий попит від індексних фондів. І ми вже бачимо збільшення обсягів торгів цим інструментом. Звичайно, це матиме вплив на весь ринок, адже інвестори будуть відслідковувати інші довгі інструменти, які мають потенціал для включення в індекс.
— ОВДП UA4000204150 були розміщені в 2019 року і швидко досягли необхідного «еталонного» обсягу (еквівалент 1 млрд дол. і більше). Але включення до індексу GBI-EM GD очікується лише у 2022 року З чим пов’язаний такий довгий строк?
— Крім оцінки параметрів самого інструменту, таких як довжина та розмір, індексна команда також оцінює ліквідність вторинного ринку шляхом проведення консультацій з інвесторами. Ліквідність на вторинному ринку суттєво зросла протягом останнього року і це, на нашу думку, стало основною причиною позитивного сприйняття інвесторами перспективи включення українських державних облігацій в індекс і дало достатній комфорт для індексної команди прийняти рішення про включення облігацій GBI-EM, починаючи з 31 березня 2022 року.
— Крім цього випуску, ще кілька ОВДП мають обсяг близький до «еталонного». Чи можна очікувати, що їх буде включено до індексу GBI-EM GD?
— Оскільки після включення першого інструменту частка України в індексі GBI-EM буде становити лише 0,12%, то задля збільшення ваги українських облігацій в індексі ми будемо випускати інструменти зі строком погашення більше чотирьох років у розмірі, достатньому для включення в індекс. Наступні інструменти можуть бути включені вже після досягнення розміру 1 млрд дол. США. Тому ми будемо дорозміщувати інструменти з погашенням в 2026 та 2027 роках (UA4000218531, UA4000207518) та всі інші інструменти – більше чотирьох років до досягнення відповідного розміру.