Міністр фінансів України та фінансові лідери G7 обговорили в Італії бюджетні потреби України та використання заморожених активів рф
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Структура власності юридичної особи
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Єдиний портфель публічних інвестиційних проектів (перелік пріоритетних публічних інвестиційних проектів)
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
- Інші сфери державної політики
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Сьогодні, 25 травня, Міністр фінансів України Сергій Марченко доєднався до зустрічі міністрів фінансів, голів центробанків країн-членів G7, керівництва МВФ і Світового банку, Європейської комісії та ОЕСР у місті Стреза, Італія.
Серед ключових тем до обговорення — забезпечення ритмічної передбачуваної фінансової підтримки України, а також урегулювання питання щодо використання заморожених активів рф на користь України.
Під час свого виступу Сергій Марченко відзначив ключову роль G7 у забезпеченні збалансованості Держбюджету України. Японія вже спрямувала понад 2,1 млрд доларів США фінансової допомоги, Канада – близько 1,5 млрд доларів США, Великобританія – 515 млн доларів США. Також очікується, що у поточному році бюджетна підтримка від США сягне 7,85 млрд доларів США, від ЄС – 16 млрд євро.
Міністр фінансів України зауважив, що своєчасне надходження необхідної допомоги від міжнародних партнерів (як військової, так і фінансової) є життєво важливим питанням у поточному та наступному році.
“Україна продовжує демонструвати фінансову стабільність в умовах повномасштабної війни. За чотири місяці 2024 року податкові та митні доходи Державного бюджету України збільшились на 36% у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року. Міжнародна фінансова допомога сягає 11,8 млрд доларів США, підтримуючи нас у забезпеченні пріоритетних соціальних та гуманітарних видатків. Мінфін повністю виконує план із продажу ОВДП, вже залучено близько 4,7 млрд доларів США. Водночас росія посилює тиск на фронті та активізує енергетичний терор України. Все це створює значні ризики для економічного відновлення та збільшує бюджетні потреби України. Скоординованість та швидке прийняття рішень України та країн G7 є необхідними в сьогоднішніх умовах”, — зазначив Сергій Марченко.
Потреба у зовнішньому фінансуванні на 2024 рік сягає близько 38 млрд доларів США. У перші місяці 2024 року Уряд був змушений авансувати кошти на забезпечення збройних сил необхідною технікою та озброєнням, адже зовнішня допомога від партнерів не надходила вчасно. Вже було переспрямовано заплановані 5 млрд доларів США на покриття військових видатків з кінця 2024 року на перший та другий квартали 2024 року. Затримка зовнішньої допомоги та обмеженість внутрішніх ресурсів спричиняють збільшення фіскального розриву та негативно впливають на спроможність протистояти ворогу.
Системні обстріли росією енергосистеми України збільшують збитки та сповільнюють економічну діяльність, та як наслідок можуть призвести до зростання дефіциту держбюджету. У цьому контексті Сергій Марченко наголосив на нагальній необхідності захистити небо України.
Пошук механізмів конфіскації заморожених активів рф та спрямування їх на потреби України — стало ще більш актуальним питанням, враховуючи можливе продовження активних бойових дій у наступному році та збереження значних фінансових потреб.
Міністр фінансів України подякував партнерам за пропозиції у цьому напрямі та висловив сподівання щодо якнайскорішого прийняття рішення щодо механізмів використання російських активів, та доходів, що вони генерують. Ці кошти мають бути використані для відновлення України, забезпечивши ключові потреби держави, як у фінансуванні бюджету, так і для використання на інші пріоритетні напрямки.
“росія продовжує порушувати норми міжнародного права та систематично завдає значних збитків Україні. У тісній співпраці з партнерами ми маємо вжити додаткових контрзаходів у вигляді передачі російських державних активів як компенсації за шкоду завдану українцям. Необхідність цього також була визнана Генасамблеєю ООН. У 2022 році було ухвалено резолюцію, яка закликає притягти рф до фінансової відповідальності за збройне вторгнення в Україну”, — зазначив Сергій Марченко.
За підсумками зустрічі міністри фінансів та голови центробанків країн-членів G7 опублікували спільну заяву, запевнивши у подальшій підтримці України.