Аудиторська діяльність
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бюджетна політика
-
Бюджет
-
Державний бюджет
- Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками
- Державне управління
- Бюджет 2024 року
- Бюджет 2023 року
- Бюджет 2022 року
- Бюджет 2021 року
- Бюджет 2020 року
- Попередні бюджети
- Видатки Бюджету
- Видатки на соціальну допомогу
- Видатки на охорону здоров’я
- Видатки на освіту
- Бюджет для громадян
- Місцеві бюджети
-
Державний бюджет
- Прозорий бюджет
- Проект “БюджетPRO” - Бюджетна політика
-
Бюджет
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бюджетна політика
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
З огляду на необхідність проведення комплексної реформи інституту аудиту в Україні з урахуванням положень актів європейського законодавства у сфері аудиту Міністерством фінансів України спільно зі Світовим банком, експертами Європейського Союзу та Комітетом Верховної Ради України з питань податкової та митної політики розроблено збалансовану модель суспільного нагляду та саморегулювання аудиторської діяльності в Україні, сутність якої втілено у прийнятому Верховною Радою України Законі України від 21.12.2017 № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон).
Метою Закону є приведення норм національного законодавства у сфері аудиторської діяльності у відповідність із законодавством Європейського Союзу, зокрема з положеннями:
-
16 Квітня 2014
-
17 Травня 2006
Нову систему регулювання аудиторської діяльності підтримано міжнародними організаціями, регуляторами та представниками професії, у тому числі, як таку, що відповідає виконанню зобов’язань, узятих Україною відповідно до Угоди про асоціацію. Зокрема, отримано позитивні висновки від Європейської комісії, Міжнародного форуму незалежних регуляторів аудиту (IFIAR), Ради фінансової звітності Великої Британії та Комісії аудиторського нагляду Федеративної Республіки Німеччина.
Провідна роль у цій системі належить Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі – ОСНАД), який забезпечує здійснення нагляду за аудиторською діяльністю і несе відповідальність за нагляд за:
- реєстрацією аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності;
- впровадженням міжнародних стандартів аудиту;
- контролем за атестацією аудиторів та безперервним навчанням аудиторів, які здійснюють обов’язковий аудит фінансової звітності;
- контролем якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності, які здійснюють обов’язковий аудит фінансової звітності;
- дисциплінарними провадженнями щодо аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, які здійснюють обов’язковий аудит фінансової звітності;
- застосуванням стягнень.
Відповідно до Закону атестація аудиторів здійснюється комісією з атестації, при цьому передбачаються вимоги до атестації аудиторів з урахуванням міжнародної практики (освіта, методичне забезпечення, складання кваліфікаційних іспитів, здобуття практичного досвіду, підвищення кваліфікації тощо).
Модель реєстрації аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності передбачає ведення єдиного Реєстру, відомості до якого вносяться Аудиторською палатою України та який складається з таких розділів:
- аудитори;
- суб’єкти аудиторської діяльності;
- суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності;
- суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес.
Контроль якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності здійснюватиметься шляхом проведення перевірки якості аудиторських послуг суб’єктів аудиторської діяльності на предмет дотримання ними міжнародних стандартів аудиту, принципу незалежності, ефективності внутрішньої системи контролю якості аудиторських послуг, дотримання вимог цього Закону.
Визначені у Законі загальні принципи регулювання аудиторської професії та здійснення аудиту в цілому відповідають загальноєвропейським тенденціям – це посилені вимоги до незалежності аудиторів, їх об’єктивності та організації роботи, застосування міжнародних стандартів аудиту та стандартизація вимог до аудиторського звіту, чітка система реєстрації аудиторів, а також підвищені вимоги до суб’єктів господарювання, що становлять суспільний інтерес.
Реалізація реформи аудиторської діяльності в Україні сприятиме позитивному інвестиційному клімату в Україні, зокрема забезпечить підвищення рівня довіри з боку інвесторів до фінансової звітності вітчизняних підприємств; підвищення рівня довіри до діяльності національних аудиторів; унеможливить надання неякісних аудиторських послуг, а також сприятиме прозорості та достовірності фінансової звітності емітентів цінних паперів, банків, страхових компаній, інших публічних компаній, у т. ч. державних підприємств, та відкриє українським аудиторам доступ на європейські ринки.
Створення чіткого та досконалого законодавчого підґрунтя є першим і дуже важливим кроком у напрямку до побудови ефективної системи регулювання аудиторської діяльності, яка має забезпечити підвищення якості аудиту фінансової звітності в інтересах суспільства.
Інформаційне повідомлення щодо діяльності Організаційного комітету з проведення установчого з’їзду аудиторів України
Верховною Радою України прийнятий Закон України від 21.12.2017 № 2258-VIII «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон). Цей Закон визначає правові засади аудиту фінансової звітності, провадження аудиторської діяльності в Україні та регулює відносини, що виникають при її провадженні.
Відповідно до пункту 5 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону з метою створення Аудиторської палати України не пізніше шести місяців з дня набрання чинності цим Законом проводиться установчий з’їзд аудиторів України.
Здійснення організаційних заходів щодо скликання установчого з’їзду аудиторів України покладається на Організаційний комітет з проведення установчого з’їзду аудиторів (далі – Оргкомітет).
В рамках здійснення організаційних заходів щодо скликання установчого з’їзду аудиторів України та підготовки проектів документів, пов’язаних зі створенням Аудиторської палати України Оргкомітетом схвалені:
- Інформаційне повідомлення про проведення установчого з’їзду аудиторів України;
- Порядок скликання установчого з’їзду аудиторів України;
- Регламент проведення установчого з’їзду аудиторів України (проект);
- Порядок денний установчого з’їзду аудиторів України (проект);
- Статут Аудиторської палати України (проект);
- Положення про Раду Аудиторської палати України (проект);
- Положення про Секретаріат Аудиторської палати України (проект);
- Порядок скликання та проведення з’їзду аудиторів України (проект).
Ознайомитись з документами можна на веб-сайтах Міністерства фінансів України, органів державної влади та професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які делегували представників до складу Оргкомітету.
Зауваження та пропозиції до оприлюднених проектів нормативно-правових актів надсилати на електронну поштову скриньку: оrgkomitet_audit@ukr.net.
Проекти документів, пов’язаних зі створенням Аудиторської палати України, з урахуванням надісланих зауважень та пропозицій за результатами їх оприлюднення на веб-сайтах Міністерства фінансів України, органів державної влади та професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які делегували представників до складу Оргкомітету:
- Інформаційне повідомлення про проведення установчого з’їзду аудиторів України;
- Порядок скликання установчого з’їзду аудиторів України;
- Регламент проведення установчого з’їзду аудиторів України (проект);
- Порядок денний установчого з’їзду аудиторів України (проект);
- Статут Аудиторської палати України (проект);
- Положення про Раду Аудиторської палати України (проект);
- Положення про Секретаріат Аудиторської палати України (проект);
- Порядок скликання та проведення з’їзду аудиторів України (проект).
Повідомлення про делегування представників до номінаційного комітету та комісії з атестації
Верховною Радою України прийнято Закон України від 21.12.2017 № 2258-VІІІ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон), який набрав чинності 07.02.2018 та вводиться в дію з 01.10.2018.
Згідно зі статтею 16 Закону Рада нагляду за аудиторською діяльністю складається із семи осіб по одному представнику від Мінфіну, Національного банку, НКЦПФР, Нацкомфінпослуг і трьох осіб з числа непрактикуючих осіб, які обираються номінаційним комітетом, що формується шляхом делегування по одному представнику від Мінфіну, Національного банку, НКЦПФР, Нацкомфінпослуг, Аудиторської палати та трьох представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів.
Відповідно до статті 19 Закону комісія з атестації складається з дев’яти осіб – однієї особи від вищих навчальних закладів за поданням МОН, двох осіб – представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, однієї особи від Аудиторської палати, по одній особі від Національного банку, НКЦПФР, Нацкомфінпослуг, Мінфіну, Мінекономрозвитку.
Згідно з положеннями частини першої статті 16 та частини восьмої статті 19 Закону та з метою формування номінаційного комітету та комісії з атестації прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 590 «Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету та до комісії з атестації» та наказ Міністерства фінансів України від 26.06.2018 № 587 «Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету та до комісії з атестації».
На виконання норм Закону Міністерство фінансів України повідомляє про формування номінаційного комітету та комісії з атестації.
У зв’язку з цим органи державної влади, які ще не делегували своїх представників, професійні організації аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, а також професійні організації аудиторів та бухгалтерів (ураховуючи положення абзацу п’ятого частини першої статті 16 та абзацу восьмого частини восьмої статті 19 Закону) мають делегувати своїх представників до номінаційного комітету та комісії з атестації.
Пропозиції щодо кандидатур приймаються до 10.10.2018 у письмовій та/або електронній формі за адресою: Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2 або 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11; e-mail: rudakov@minfin.gov.ua.
Повідомлення про формування Ради нагляду за аудиторською діяльністю з числа непрактикуючих осіб
Верховною Радою України прийнято Закон України від 21.12.2017 № 2258-VІІІ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон), який набрав чинності 07.02.2018 та вводиться в дію з 01.10.2018.
Згідно зі статтею 16 Закону Рада нагляду за аудиторською діяльністю складається із семи осіб по одному представнику від Мінфіну, Національного банку, НКЦПФР, Нацкомфінпослуг і трьох осіб з числа непрактикуючих осіб, які обираються номінаційним комітетом, що формується шляхом делегування по одному представнику від Мінфіну, Національного банку, НКЦПФР, Нацкомфінпослуг, Аудиторської палати та трьох представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів.
Кандидатури для обрання членами Ради нагляду з числа непрактикуючих осіб пропонуються Аудиторською палатою, професійними організаціями аудиторів та бухгалтерів, а також шляхом самовисування.На виконання норм Закону Міністерство фінансів України повідомляє про завершення формування номінаційного комітету та про початок формування Ради нагляду за аудиторською діяльністю з числа непрактикуючих осіб, ураховуючи норми пункту 15 частини першої статті 1 та частини першої статті 16 Закону.
Пропозиції щодо кандидатур приймаються до 25.10.2018 у письмовій та/або електронній формі за адресою: Міністерство фінансів України, 01008,
м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2 або 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11;
e-mail: rudakov@minfin.gov.ua.
Інформаційне повідомлення щодо проведення конкурсу з відбору кандидатури на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю
ОРГАН СУСПІЛЬНОГО НАГЛЯДУ ЗА АУДИТОРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
РАДА НАГЛЯДУ ЗА АУДИТОРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
Інформаційне повідомлення щодо проведення конкурсу з відбору кандидатури на посаду
Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості
Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю
Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон) Виконавчий директор Інспекції із забезпечення якості призначається Радою нагляду за аудиторською діяльністю шляхом проведення конкурсу. Вимоги до кандидатів на посаду Виконавчого директора Інспекції визначені Законом.
Відповідно до частини першої статті 17 Закону Виконавчим директором може бути непрактикуюча особа, яка має досвід роботи у сфері аудиту, бухгалтерського обліку, права не менше 10 років, бездоганну репутацію, не має конфлікту інтересів. При формуванні умов конкурсу з відбору кандидатури на посаду Виконавчого директора Радою нагляду можуть бути встановлені додаткові вимоги до кандидатів на цю посаду.
Згідно з частиною пунктом 15 частини першої статті 1 Закону непрактикуюча особа – це фізична особа, яка протягом трьох років до дати призначення: не провадить професійної діяльності з надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності; не була посадовою особою органів управління або працівником аудиторської фірми; не залучалася на договірних засадах до надання аудиторських послуг; не пов’язана з будь-яким суб’єктом аудиторської діяльності відносинами власності або контролю.
Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону на посадових осіб Інспекції поширюється законодавство у сфері запобігання і протидії корупції.
Згідно з протокольним рішенням засідання Ради нагляду за аудиторською діяльністю, яке відбулось 13.12.2018, з метою забезпечення проведення конкурсу належним чином кандидати на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості мають документально підтвердити відповідність вищезазначеним вимогам Закону та надати резюме.
Кандидат на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості повинен мати вищу освіту та досвід роботи на керівних посадах не менше 5 років.
Досвід роботи у сфері аудиту, бухгалтерського обліку, права кандидата на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості може бути підтверджено такими документами:
- копії трудових книжок при визначенні стажу роботи за фахом, копії дипломів, підтверджуючі листи з ВНЗ (у разі втрати дипломів) та інші документи про розподіл функціональних обов’язків;
- для підтвердження стажу роботи за фахом, зокрема в аудиторській фірмі, – сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб (автоматизованого банку відомостей, створеного для ведення обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, ведення якого забезпечує Пенсійний фонд України) (довідка ОК-5), та інші;
- документальне підтвердження даних про виконання робіт/надання послуг, що віднесені згідно з Державним класифікатором видів економічної діяльності до діяльності у зазначених сферах за даними Державної фіскальної служби, та інші, для фізичної особи-підприємця;
- інші документи, які можуть підтвердити досвід роботи у сфері аудиту, бухгалтерського обліку або права.
Для підтвердження бездоганної репутації необхідно надати довідку від Міністерства внутрішніх справ України (щодо наявності судимості, її зняття, погашення).
На виконання вимог частини четвертої статті 17 Закону та статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» кандидат на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості зобов’язаний подати в установленому порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (2017 рік).
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» кандидат на посаду Виконавчого директора Інспекції із забезпечення якості має надати письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються до 31.12.2018 у письмовій та/або електронній формі за адресою: Міністерство фінансів України, 01008,
м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2 або 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11;
e-mail: rudakov@minfin.gov.ua.
Повідомлення про хід реалізації норм Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»
На виконання положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» затверджено нормативно-правові акти, які регулюють питання аудиторської діяльності в Україні, зокрема:
Порядок проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. N 590 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
- Наказ Міністерства фінансів України від 26 червня 2018 року № 587 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
Порядок проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до комісії з атестації:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. N 590 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
- Наказ Міністерства фінансів України від 26 червня 2018 року № 587 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
Порядок проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. N 590 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
- Наказ Міністерства фінансів України від 26 червня 2018 року № 587 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
Порядок проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до комісії з атестації:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. N 590 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
- Наказ Міністерства фінансів України від 26 червня 2018 року № 587 "Про затвердження порядків проведення рейтингового голосування під час обрання представників професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які є членами Міжнародної федерації бухгалтерів, до номінаційного комітету та до комісії з атестації"
Статут державної установи «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (схвалено Радою нагляду за аудиторською діяльністю);
Порядок ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (схвалено Радою нагляду за аудиторською діяльністю);
Реєстраційні форми відомостей, які підлягають оприлюдненню в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (схвалено Радою нагляду за аудиторською діяльністю).