російські схеми з обходу санкцій подовжують війну. Потрібні скоординовані дії G7, щоб закрити лазівки: Сергій Марченко на зустрічі фінблоку G7
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
11 травня Сергій Марченко взяв участь у зустрічі міністрів фінансів та керівників центробанків країн G7, керівництва МВФ, Світового Банку та ОЕСР. Сесія була присвячена обговоренню ситуації в Україні, зокрема стану економіки, забезпеченню дефіциту держбюджету та відбудови країни, посиленні санкційного тиску на рф.
Виступаючи з промовою, Сергій Марченко подякував партнерам за всеохоплюючу підтримку України, а також окремо Японії за збереження постійного фокусу на питаннях України в рамках їх цьогорічного лідерства в G7. Синхронізація зусиль партнерів для підтримки України протягом більше ніж року повномасштабної війни допомагає зберігати стабільність та успішно протистояти агресору.
В свою чергу міністри фінансів та керівники центробанків G7, керівництво МВФ, Світового банку та ОЕСР відзначили зусилля Уряду України, а також, запевнили у збереженні сталої підтримки допоки буде потреба.
Щодо стану економіки, Сергій Марченко зауважив, що Уряд України продовжує утримувати загальну макроекономічну та фінансову стабільність в країні, забезпечувати збалансованість бюджету. У тому числі завдяки значній фінансовій підтримці міжнародних партнерів, Мінфін своєчасно та у повному обсязі фінансує поточні критичні потреби.
“У 2023 році Україна отримала вже 16,7 млрд доларів США бюджетної допомоги від іноземних донорів. Ми також маємо запевнення від партнерів щодо подальшої підтримки у фінансуванні дефіциту держбюджету 2023 року. Зокрема, через масштабну макрофінансову програму ЄС, повноцінну фінансову програму МВФ, передбачене грантове фінансування від США, пільгове від Японії та внески інших країн. Вдячний донорам за безпрецендентні зусилля у мобілізації коштів для нагальних потреб України”, — зазначив Міністр фінансів України.
Сергій Марченко окреслив стан виконання програми розширеного фінансування МВФ: “Рішення МВФ щодо започаткування повноцінної фінансової програми для України в умовах війни – надзвичайно важливе, оскільки створює фундамент для економічного відновлення країни та дає впевненість щодо фінансової стабільності на найближчі 4 роки. Усвідомлюючи це, Уряд України докладає значних зусиль, аби досягти прогресу у своєчасному виконанні всіх заходів і структурних реформ, визначених у співпраці з МВФ”.
Водночас ключовим завданням Уряду України є швидке відновлення, потреби у якому оцінюються у 14,1 млрд доларів США на поточний рік. Зокрема, Сергій Марченко зазначив, що партнери України вже ініціюють проекти, які мають на меті мобілізувати кошти на пріоритетні потреби. Світовий банк створив два фонди Ukraine Relief, Recovery, Reconstruction and Reform Trust Fund (URTF) та Special Program for Ukraine's Recovery and Crisis Response (SPURR), Європейський інвестиційний банк схвалив Ініціативу ЄС для України - новий механізм фінансування реконструкції та відновлення в Україні, а ЄБРР започаткував Антикризовий фонд.
Говорячи про посилення санкційного тиску на рф, Міністр фінансів України наголосив, що для збільшення ефективності наявних санкцій країни G7 мають закрити лазівки, які дозволяють росії продовжувати імпортувати західні технології. Важливо запровадити додаткові обмеження на російський енергетичний сектор, а також санкції проти російських банків.
“Кожна російська схема, яка дозволяє обходити санкції, робить війну проти України довшою. Лише скоординована санкційна політика здатна відрізати значну частину російської економіки від західного імпорту технологій, обладнання та фінансів і, як наслідок, зупинити агресора”, — додав Сергій Марченко.
Також Міністр фінансів закликав партнерів прискорити розробку правової бази та практичних інструментів використання конфіскованих російських активів за кордоном. росія має бути притягнута до відповідальності і заплатити за свої злочинні дії проти України.