Україна оголосила про успішне проведення розрахунків за новими дванадцятирічними єврооблігаціями, номінованими в доларах США, та завершення обміну єврооблігацій з терміном погашення в 2021 та 2022 роках
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Структура власності юридичної особи
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Єдиний портфель публічних інвестиційних проектів (перелік пріоритетних публічних інвестиційних проектів)
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
- Інші сфери державної політики
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
НЕ ДЛЯ ПУБЛІЧНОГО РОЗМІЩЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ АБО ПОШИРЕННЯ, БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЧИ ОПОСЕРЕДКОВАНО, В БУДЬ-ЯКІЙ ЮРИСДИКЦІЇ ЧИ В БУДЬ-ЯКУ ЮРИСДИКЦІЮ, ДЕ ТАКІ ДІЇ СТАНОВИТИМУТЬ ПОРУШЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗАКОНІВ ТАКОЇ ЮРИСДИКЦІЇ
30 липня Україна оголосила про успішне проведення розрахунків за новими облігаціями зовнішніх державних позик (єврооблігаціями) на суму 2 000 000 000 доларів США, з відсотковою ставкою 7,253% та з погашенням у 2033 році (далі – “Облігації”), а також про завершення обміну єврооблігацій, номінованих в доларах США, з відсотковою ставкою 7,75% та погашенням в 2021 році і єврооблігацій, номінованих в доларах США, з відсотковою ставкою 7,75% та погашенням в 2022 році. Облігації знаходяться в лістингу на біржі Euronext Dublin.
В результаті завершення обміну єврооблігацій, загальна сума єврооблігацій, номінованих в доларах США, з відсотковою ставкою 7,75% та погашенням в 2021 році в обігу складає 974 146 000 доларів США, а загальна сума єврооблігацій, номінованих в доларах США, з відсотковою ставкою 7,75% та погашенням в 2022 році в обігу – 1 013 354 000 доларів США.
Ця транзакція дозволила Україні подовжити середній строк до погашення і сприяла забезпеченню рівномірності графіка погашення державного боргу.
“2020 рік – це рік, сповнений викликів для країн, що розвиваються, оскільки всі вони змушені фінансувати набагато більший дефіцит державного бюджету, ніж це початково передбачалось. Незважаючи на це, нам вдалось не тільки повернутись на ринки після того, як ми забезпечили достатню кількість пільгового фінансування для покриття дефіциту держбюджету, але і проактивно зменшити обсяг погашень зовнішнього боргу для зменшення ризиків рефінансування в найближчі роки. Ми плануємо продовжувати реалізацію нашої Середньострокової стратегії управління державним боргом, ключовим елементом якої є проактивний підхід до управління державним боргом”, прокоментував Юрій Буца, Урядовий уповноважений з питань управління державним боргом.
Інвесторська база всієї транзакції переважно складається з фондів, що управляють активами (81%), хедж-фондів (13%), банків (4%) та пенсійних і страхових фондів (2%).
Найбільший попит був зі сторони інвесторів зі Сполучених Штатів, Сполученого Королівства та країн Європейського Союзу, які придбали більшу частину нового випуску та взяли участь в правочині з обміну єврооблігацій - їх частки склали 48%, 38% та 13% відповідно.
Сума заявок на придбання цінних паперів та участь в пропозиції обміну на піку сягнула 7 мільярдів доларів США від більш як 200 інвесторів зі всього світу.
Goldman Sachs International та J.P. Morgan були залучені як спільні лід-менеджери та спільні дилери-менеджери транзакції.
***
Зазначені у цьому прес-релізі цінні папери не можна продавати у Сполучених Штатах Америки, якщо вони не зареєстровані відповідно до Закону США про цінні папери 1933 року, зі змінами (далі – “Закон США про цінні папери”), або не звільнені від вимог щодо реєстрації за Законом США про цінні папери. Україна не планує реєструвати будь-які цінні папери в Сполучених Штатах Америки або проводити будь-яке публічне розміщення цінних паперів в Сполучених Штатах Америки.
Це повідомлення не становить пропозиції Цінних паперів широкій громадськості в Сполученому Королівстві. Жоден проспект емісії не був та не буде затвердженим в Сполученому Королівстві щодо Цінних паперів. Це повідомлення розповсюджується та спрямоване лише на (i) осіб за межами Сполученого Королівства, або (ii) осіб, які є професійними інвесторами в розумінні статті 19(5) Наказу 2005 року щодо Закону Сполученого Королівства про фінансові послуги та ринки 2000 року (Реклама фінансових послуг) (далі – "Наказ"), та (iii) компаній з високим рівнем капіталу та інших осіб, які на законних засадах можуть отримати це повідомлення, та які підпадають під дію пунктів 49(2)(a) – (d) Наказу (всі такі особи далі разом іменуються – “Відповідні особи”). Будь-яка інвестиційна діяльність, якої стосується це повідомлення, буде доступна лише Відповідним особам та буде провадитись лише з Відповідними особами. Будь-яка особа, яка не є Відповідною особою, не може діяти на підставі цього документа або покладатися на нього або будь-який його текст.
Це повідомлення не є рекламою цінних паперів в Україні та не становить пропозицію або запрошення, а також не має на меті закликати робити такі запрошення, до такого обігу, розповсюдження, продажу, купівлі, або іншої передачі цінних паперів на території України.