Сергій Марченко на сесії G20: Росія – це хвороба світової економіки і світ має зупинити цю хворобу
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Перебуваючи з візитом у США, Міністр фінансів України Сергій Марченко виступив з промовою на сесії G20 "Глобальна економіка та ризики", що наразі триває у Вашингтоні. Сесія відбулась за участю міністрів фінансів та голів центробанків країн-членів G20, керівництва МВФ, Світового Банку та Європейської комісії. Сесія-відкриття присвячена Україні.
Зазначимо, що Україна, в особі Міністра фінансів України Сергія Марченка, вперше в історії бере участь у засіданні G20. Зустріч G20 є наймасштабнішим міжнародним фінансовим заходом у році.
Подія розпочалась зі звернення представників країн-світових лідерів до України. Міністр фінансів США Джанет Єллен виказала підтримку Україні та відзначила зусилля Українського Уряду та Міністра фінансів Сергія Марченка в умовах повномасштабного вторгнення РФ.
Президентка Європейського центрального банку Крістін Лаґард заявила, що світ не забуде втрати, біль та страждання, що спричинені діями Росії.
Представники Єврокомісії згадали і про військові злочини в Бучі та багатьох інших містах України та рішуче засудили дії РФ. А також наголосили, що ЄС має бути незалежним від російських енергоносіїв.
Головне з виступу Сергія Марченка на сесії G20:
Росія – це хвороба світової економіки. Україна – це ті клітини імунітету, які мають бути активовані міжнародною медициною, щоб убити хворобу. Інакшого рішення не існує. Інакше інфекція пошириться на інші країни та почнеться зараження.
Наслідки війни відчуває не тільки Україна. Війна уповільнює зростання, підвищує ціни на продукти харчування та енергію, пришвидшується інфляція та знижуються доходи, одночасно порушуючи торгівлю та ланцюжки поставок у всьому світі. Втрати українського сільськогосподарського виробництва болісно відчують за тисячі кілометрів: від Північної Африки до Південної Америки. Країни з розвиненою економікою вже страждають від кризи.
Світова фінансова система може перейти до виживання - якщо не буде зроблено правильний вибір.
Війна Росії проти України – це ще одна світова криза, яка потребує спільного підходу – світ має об'єднати зусилля, щоб зупинити цю війну та допомогти Україні.
Поки глобальні наслідки не стали реальністю, нам потрібна підтримка – зовнішнє фінансування, яке зможе нормалізувати економічну ситуацію в Україні.
Якщо не враховувати витрати на забезпечення військових потреб, український бюджет – це поєднання гуманітарних та соціальних видатків, а також підтримка вразливих верств населення. І український уряд у повній мірі їх забезпечує. Наголошуємо – що навіть у цій надзвичайно складній ситуації, український Уряд повністю функціонує, і бюджет орієнтований на ці цілі.
Ми сподіваємося, що українські військові закінчать війну незабаром, але до цього ми повинні мати можливість фінансувати гуманітарні та соціальні потреби. І для цього світ має зробити правильний вибір.
Щоб перемогти у цій війні, зупинити кризу та повернути інші країни з фінансової прірви – світ має забути про відмінності між країнами та скоординувати дії, щоб зупинити війну та змусити Росію вивести свої війська з суверенної території України.
Для того, щоб український Уряд працював у повну силу і щоб ми могли продовжувати надавати всі необхідні послуги нашому населенню, як ми це і робимо зараз, закликаємо виділити частину своїх ресурсів у будь-якій формі для потреб бюджету України.
Не всі присутні на сесії є державами-донорами. Але всі отримали свою частку Спеціальних прав запозичень від МВФ. І якщо ви направите хоча б 10% із них до України, це матиме для нас велике значення.
Нині правильний час для правильного вибору.
Ця війна має закінчитися.