30 березня відбувся онлайн брифінг Сергія Марченка щодо забезпечення стабільності державної фінансової та бюджетної політики в умовах воєнного стану
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
30 Березня 2022
Головні тези Міністра фінансів:
- З першого дня війни ми забезпечили безперебійну та повноцінну роботу всіх відомств, діяльність яких скеровується Мінфіном: Державної податкової служби, Митниці, Казначейства та Держфінмоніторигу. Наразі, всі вони працюють в режимі воєнного стану та ефективно виконують поставлені перед ними задачі;
- Кошти на Збройні Сили України, медицину, заробітні плати, пенсій та соціальну підтримку громадян спрямовуються вчасно та відповідно до обґрунтованих потреб;
- Урядом започатковано ряд програм для підтримки населення. Зокрема тих, хто через війну втратив роботу чи був вимушений покинути домівки. Люди отримують виплати 6 тисяч 500 гривень у рамках програми Є-Підтримка. Кошти отримали вже 3,4 млн українців;
- Для вимушених переселенців будуть здійснені виплати по 2 тис грн для дорослого населення та 3 тис. гривень на дитину або особу з особливими потребами;
- За ініціативи Президента з 1 березня Урядом було підвищено на 30% грошове забезпечення військовослужбовців ЗСУ. Крім цього, на період воєнного стану для них встановлені додаткові виплати у розмірі 30 тис гривень. Тим, хто безпосередньо бере участь у бойових діях розмір виплат збільшено до 100 тис. гривень;
- Завдяки бізнесу загальний фонд державного бюджету за підсумками 3-х місяців вже перевиконано на 7%. Навіть у березні (станом на 29.03) ДПС змогла забезпечити податкові надходження у сумі, що на 19 млрд грн більше плану (+12%);
- У березні (станом на 29.03) находження від Митниці склали лише 6,7 млрд грн, місячний розпис виконано на 17% («мінус» 32,3 млрд грн.);
- Надзвичайно важливим є успішне проведення посівної кампанії. Зміни до програми кредитування «5-7-9» окремо стосуються аграрного сектору;
- Розуміючи необхідність збільшення видатків на оборону нашої держави, Міністерство фінансів запустило інструмент військових облігацій. Кожного вівторка ми проводимо аукціони. За допомогою цього інвестиційного інструменту вдалося залучити вже 30 млрд гривень;
- Для підтримки армії та гуманітарних потреб населення з перших днів війни Нацбанком були відкриті рахунки, де кожен може долучитись до збору коштів. Станом на 29 березня на спецрахнок армії найшло понад 13 млрд грн, на рахунок для гуманітарних потреб – 328 млн гривень.
- Робота з нашими міжнародними партнерами є наразі одним з головних напрямів роботи мене, як Міністра фінансів, та моєї міжнародної команди. Від початку війни ми спілкуємось з нашими партнерами, без перебільшення, в режимі 24/7. За цей період до держбюджету надійшло вже більше 3 млрд дол США. Загалом, Мінфін веде перемовини щодо фінансової підтримки на загальну суму до 6 млрд євро;
- Ми розуміємо наскільки важливо виконувати всі взяті на себе зобов’язання, навіть в умовах війни. Тому Міністерство фінансів не розглядає питання реструктуризації наших боргів. Порівняно з попередніми періодами маємо відносно легкий графік погашення боргу у 2022 році;
- Активно працюємо по санкційному напряму. Від Міністерства фінансів йде комунікація з керівниками провідних світових фінансових, інвестиційних компаній. І ми вже маємо результати. Такі глобальні компанії, як Goldman Sachs, Deutsche Bank, ING Group, BNP Paribas, HSBC та Barclays. Вони зменшують свою присутність у Росії та продовжують працювати над впровадженням нових санкцій;
- Нещодавно звернулися до керівництва найбільших тютюнових компаній, British American Tobacco, Japan Tobacco International та Philip Morris International, із закликом зупинити ведення бізнесу в Росії. На сьогоднішній день отримано підтвердження від цих компаній щодо розгляду звернень на рівні керівництва;
- Направлено звернення до керуючих від країн "Великої сімки" у МВФ та Світовому банку із закликом зупинити членство Російської Федерації у МВФ та всіх організаціях групи Світового банку та закрити доступ Росії та білорусі до фінансування цих міжнародних організацій;
- Україні є чим пишатися. У нас був доволі успішний в економічному та фінансовому плані 2021 рік, а 2022 рік мав бути роком інвестицій в наше майбутнє. Впевнений, що так і буде після нашої перемоги над агресором.
Детальніше у відео за посиланням
Поділитись:
Підписка на новини
Для завершення підписки Вам необхідно перейти за посиланням з листа, який було надіслано на вказанний email