Мінфін ‒ за ефективний та справедливий розподіл державних коштів, зокрема передбачених на виплати заробітних плат, ‒ Роман Єрмоличев
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бюджетна політика
-
Бюджет
-
Державний бюджет
- Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками
- Державне управління
- Бюджет 2023 року
- Бюджет 2022 року
- Бюджет 2021 року
- Бюджет 2020 року
- Попередні бюджети
- Видатки Бюджету
- Видатки на соціальну допомогу
- Видатки на охорону здоров’я
- Видатки на освіту
- Бюджет для громадян
- Місцеві бюджети
-
Державний бюджет
- Прозорий бюджет
- Проект “БюджетPRO” - Бюджетна політика
-
Бюджет
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бюджетна політика
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Питання удосконалення системи управління та розподілу коштів перебуває у площині компетенції їх головного розпорядника. Від того, які критерії розподілу ресурсів використовує він, залежатиме в цілому функціонування системи та, зокрема, належна оплата праці працівників.
Зважаючи на те, що питання виплат заробітних плат досить чутливе, вкотре наголошую про ефективний та справедливий розподіл бюджетних коштів.
Про це повідомив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.
«На прикладі діяльності Державної судової адміністрації розглянемо наслідки прийнятих неефективних управлінських рішень. Аналіз наданої ДСА інформації свідчить про наявність суттєвих прогалин у розподілі у 2021 році ресурсу між судами, іншими органами й установами системи правосуддя, а їх ‒ 678», ‒ наголосив заступник Міністра фінансів.
Тому, за словами Романа Єрмоличева, виникає питання, чому, коли держава в межах можливостей державного бюджету забезпечує фінансування судової системи, одні працівники судів отримують «голі» ставки, а інші суттєві надбавки та премії.
«Нині Мінфін отримує сотні звернень від судів щодо недостатнього фінансового ресурсу на здійснення судами повноважень, зокрема про відсутність коштів на виплату заробітної плати. Ми бачимо, що в окремих судах виплати заробітної плати ледь сягають пару тис. грн, в інших 20-30 тис. грн, а дехто отримує 30-50 тис. гривень. Це неприпустимий факт. І тут ідеться не про виплати суддям, які отримують належну заробітну плату понад 100 тис. грн, а про працівників апаратів судів», ‒ повідомив заступник Міністра фінансів.
Отже, як бачимо, в одних місцевих судах середньомісячна заробітна плата працівників апаратів сягає розміру до 30 тис. грн, тоді як в інших місцевих судах не забезпечено навіть обов’язкових складників заробітної плати працівників (розмір середньомісячної заробітної плати становить до 5 – 6 тис. гривень).
«Водночас слід наголосити, що середньомісячну зарплату працівників апаратів усіх територіальних управлінь ДСА передбачено у розмірі від 23,8 до 30,6 тис. грн, працівників служби судової охорони – 21,5 тис. грн, в апараті ДСА – 44,7 тис. грн, Вищої кваліфікаційної комісії суддів – 60,1 тис. грн, Національної школи суддів України ‒ 54,1 тис. гривень», ‒ зазначив Роман Єрмоличев.
За його словами, питанню додаткового фінансування судової влади у 2021 році має передувати справедливий перерозподіл ДСА як головного розпорядника коштів наявного ресурсу між судами та установами в системі правосуддя, а також затвердження ДСА нормативів фінансового забезпечення судів та установ, що дасть можливість використовувати їх для планування обсягу видатків на судову владу з урахуванням прогнозних макропоказників розвитку економіки та фінансових можливостей бюджету.
«Отже, з метою справедливого та раціонального використання коштів державного бюджету, а також забезпечення всіх виплат вкотре наголошуємо, що вимоги до обʼєктивного розподілу коштів державного бюджету мають стосуватися не лише Мінфіну, а і всіх учасників бюджетного процесу», ‒повідомив Роман Єрмоличев.
Розподіл коштів наведено у таблиці