Мінфін, ЮНІСЕФ та керівники фіндепів ОДА обговорили відновлення середньострокового бюджетування та управління публічними інвестиціями
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
25–26 червня 2025 року в Міністерстві фінансів України під головуванням першого заступника Міністра фінансів Дениса Улютіна та заступника Міністра фінансів Романа Єрмоличева відбулась нарада «Середньострокове бюджетне планування та публічні інвестиції – інструменти місцевого розвитку та інвестицій у людський капітал», організована у партнерстві з ЮНІСЕФ за фінансової підтримки Уряду Німеччини через KfW (Кредитну установу для відбудови).
Захід відбувся за участю керівників та заступників місцевих фінансових органів обласних державних (військових) адміністрацій, Київської міської державної адміністрації та асоціацій органів місцевого самоврядування.
Ця подія стала ключовою платформою для діалогу між Міністерством фінансів України, регіональними представниками та ЮНІСЕФ щодо інвестування у майбутнє країни через ефективне управління публічними фінансами з урахуванням потреб дітей, молоді та вразливих груп населення. Метою зустрічі є напрацювання спільного бачення якісного впровадження середньострокового бюджетного планування на державному та місцевому рівнях, орієнтованого на потреби громадян.
У своєму виступі перший заступник Міністра фінансів Денис Улютін підкреслив ключову роль середньострокового бюджетного планування та нової системи управління публічними інвестиціями (РІМ) в умовах надзвичайного навантаження на публічні фінанси.
Він наголосив на необхідності переходу від фрагментарного фінансування до стратегічного підходу, орієнтованого на розвиток та ефективне використання обмежених ресурсів.
«Середньострокове планування – це не просто технічний інструмент, а умова забезпечення нашої стійкості та відновлення. Ми маємо бути чесними із собою: ресурс обмежений, тому кожна гривня повинна працювати на результат. Саме для цього ми впроваджуємо нову систему управління публічними інвестиціями, яка базується на стратегічних пріоритетах, прозорості та фіскальній відповідальності. Вона повністю інтегрується з бюджетним процесом і передбачає середньостроковий план пріоритетних публічних інвестицій, що формується разом з Бюджетною декларацією та прогнозами місцевих бюджетів».
Також він акцентував: «Хоча стратегічне інвестування важливе на національному рівні, відновлення починається з місцевого. Ми прагнемо поєднати гнучкість для громад у реагуванні на їх власні потреби з узгодженістю із секторальними пріоритетами держави. Це дозволить ефективно використовувати ресурси державного бюджету та зовнішніх джерел».
Заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев, висвітлюючи аспекти соціальної сфери у рамках середньострокового бюджетного планування на 2026–2028 роки, зауважив:
«Ми працюємо над впровадженням механізмів підтримки народжуваності. Демографічні виклики вимагають комплексних рішень для підтримки сімей з дітьми. У соціальній сфері також передбачено зростання соціальних стандартів у 2026 році. У галузі освіти ми зіштовхуємося з нестачею верифікованих даних, що ускладнює прогнозування необхідного обсягу освітньої субвенції. Звісно, очікуємо на оновлення цих даних. Після затвердження Бюджетної декларації Мінфін підготує рекомендації для громад щодо підходів до прогнозування обсягів освітньої субвенції на 2026–2028 роки».
Зі свого боку Еммануель Абріу, виконуюча обов’язки заступниці Голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні, підкреслила важливість стратегічного інвестування в дітей і молодь для сталого відновлення та зазначила:
«Стійке відновлення в Україні починається зі стратегічних інвестицій у людей – насамперед у дітей і молодь. Через вдосконалене бюджетне планування та управління публічними інвестиціями ми можемо зробити так, щоб кожна гривня, витрачена на місцевому рівні, ефективніше відповідала реальним потребам сімей і молодого покоління, особливо найбільш уразливих.
ЮНІСЕФ і надалі підтримуватиме Уряд України, і особливо Міністерство фінансів, у впровадженні інклюзивних, прозорих і орієнтованих на людей реформ. Завдяки міжсекторальному підходу та підтримці пріоритетів євроінтеграції ми прагнемо, щоб публічні фінанси стали рушієм добробуту дітей, розвитку людського капіталу та справедливості».
Протягом двох днів учасники мали змогу обговорити ключові аспекти бюджетного планування, вдосконалення нормативно-правової бази, актуальні питання розподілу освітньої субвенції, інтеграцію стратегічного, інвестиційного та бюджетного планування, впровадження реформи управління публічними інвестиціями, а також роль цифрової екосистеми DREAM як інструменту прозорості, підзвітності й ефективності на всіх етапах проєктного циклу.