Мінфін: У проєкт держбюджету-2020 закладено більше 3,4 млрд гривень на статистичні спостереження
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна фіскальна служба України
- Державна податкова служба
- Державна митна служба
- Очищення влади державної митної служби
- Університет ДФС
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Особливості залучення фінансування Міжнародних Фінансових Організацій
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
У проєкті Державного бюджету України на 2020 рік на статистичні спостереження закладено 3 441,6 млн гривень.
Зокрема, видатки на проведення запланованого у 2020 році другого за час незалежності загальнонаціонального перепису населення передбачені в обсязі 3 431 млн грн.
Водночас, крім перепису Україна продовжить здійснювати інші не менш важливі спостереження – на них уряд планує витратити у 2020 р. 10,6 млн грн.
Зокрема, як і щороку, у 2020 р. продовжиться регулярне обстеження умов життя домогосподарств.
Для того, щоб мотивувати домогосподарства до участі у цьому обстеженні, кожне із них отримує щоквартальну плату за ведення записів доходів, витрат та інших відомостей під час проведення обстеження умов їх життя – ці видатки у 2020 р. додатково коштуватимуть бюджету 7,3 млн грн (для порівняння, у 2019 р. ця сума становила 5,5 млн грн).
Вибіркові обстеження умов життя домогосподарств є безцінним інструментом державної політики. Вони дозволяють отримати об’єктивну інформацію про обсяг та структуру доходів та витрат українців, інформацію про доступ людей до товарів та послуг (наприклад, наявність товарів довготривалого користування чи доступ до інформаційних технологій). Вони також дозволяють вивчити розподіл цих показників за типами домогосподарств, типами населених пунктів.
Дослідницька робота з цими даними – єдиний спосіб доказово визначити чи спрогнозувати вплив соціальної та економічної політики на рівень соціальної захищеності та на розподіл економічного зростання в суспільстві в цілому.
В той же час, сьогодні ми маємо парадоксальну ситуацію: хоча уряд збирає унікальні, якісні дані, доступ до них є дуже обмеженим навіть для багатьох урядових відомств. Це жодним чином не пов’язано з проблемами захисту персональних даних: адже для роботи з цією статистикою достатньо використовувати знеособлені мікродані, тобто цифри, представлені в анонімному форматі без доступу до особистих даних респондентів.
"Міністерство фінансів виступає за відкриття знеособлених мікроданих про умови життя українських домогосподарств, зібрані за кошти платників податків, для всіх бажаючих дослідників і працює над цим в партнерстві з Держстатом та Мінекономрозвитку. Тоді 2020 р. увійде в історію не лише як рік другого перепису, але і як рік, коли вибіркові дані нарешті відкриють свій потужний потенціал", - зазначив заступник Міністра фінансів Юрій Джигир.