На програми та проєкти регіонального розвитку виділено 60% річної суми ДФРР
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Станом на 30 липня 2020 року на програми та проєкти регіонального розвитку виділено 60% річної суми Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР), в повному обсязі до розпису асигнувань держбюджету на травень-липень, що становить 2,9 млрд гривень. Загальний розмір цьогорічної програми ДФРР становить 4,9 млрд гривень.
На сьогодні, розпорядниками бюджетних коштів із цієї суми використано 1,2 млрд грн (близько 43% асигнувань), у тому числі спрямовано:
- 0,2 млрд грн – на капітальний ремонт об’єктів;
- 0,4 млрд грн – на будівництво об’єктів;
- 0,6 млрд грн.– на реконструкцію об’єктів.
Відповідно до розпорядження КМУ від 26.02.2020 №211-р, у цьому році реалізується 463 проєкти регіонального розвитку. По п’яти з них уже повністю перераховано бюджетні кошти.
Кількість проєктів, які реалізуються у 2020 році по областях та м. Києву:
- Вінницька – 30;
- Волинська – 13;
- Дніпропетровська – 16;
- Донецька – 32;
- Житомирська – 25;
- Закарпатська – 23;
- Запорізька – 17;
- Івано-Франківська – 32;
- Київська – 15;
- Кіровоградська – 7;
- Луганська – 23;
- Львівська – 22;
- Миколаївська – 4;
- Одеська – 11;
- Полтавська – 14;
- Рівненська – 13;
- Сумська – 24;
- Тернопільська – 34;
- Харківська – 20;
- Херсонська – 26;
- Хмельницька- 23;
- Черкаська – 11;
- Чернівецька – 11;
- Чернігівська – 12;
- м. Київ – 5.
В середньому, видатки фонду на реалізацію одного проєкту, становлять 10,8 млн гривень. Найбільш масштабними (за обсягом фінансування, передбаченим на 2020 рік) є:
- Будівництво школи №8 у м. Вінниця (44,6 млн грн);
- Будівництво школи у с. Башлики, Ківерцівського району, Волинської області (24,8 млн грн);
- Капітальний ремонт школи №2 у смт. Петропавлівка, Петропавлівського району, Дніпропетровської області (49,7 млн грн);
- Реконструкція стадіону у м. Слов’янськ, Донецької області (31,9 млн грн);
- Завершення будівництва гімназії у м. Олевськ, Житомирської області (30,2 млн грн);
- Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення Рахів – Богдан – Луги у Закарпатській області (32 млн грн);
- Реконструкція плавального басейну Запорізької обласної школи вищої спортивної майстерності (26,1 млн грн);
- Будівництво дитячого садка у с. Верхній Ясенів, Верховинського району, Івано-Франківської області (12,4 млн грн);
- Будівництво дошкільного навчального закладу у смт. Голованівськ, Кіровоградської області (22,8 млн грн);
- Капітальний ремонт відділень медичного закладу у м. Лисичанськ, Луганської області (26,7 млн грн);
- Будівництво загальноосвітньої школи у с. Дубаневичі, Городоцького району, Львівської області (33 млн грн);
- Реконструкція та технічне переоснащення радіотехнічних засобів посадки Миколаївського міжнародного аеропорту (46,1 млн грн);
- Будівництво школи у с. Ставрове, Окнянського району, Одеської області (63,2 млн грн);
- Будівництво Центру надання послуг у м. Полтава (11,9 млн грн);
- Будівництво дошкільного навчального закладу у м. Рівне (23 млн грн);
- Будівництво дитячого садка у м. Суми (25 млн грн);
- Будівництво дитячого садка у с. Біла, Тернопільського району, Тернопільської області (30,6 млн грн);
- Реконструкція з улаштуванням басейну у м. Ізюм, Харківської області (35 млн грн);
- Встановлення світлосигнальної системи на аеродромі аеропорту «Херсон» (23,8 млн грн);
- Реконструкція Хмельницького обласного кардіологічного диспансеру (26,5 млн грн);
- Реконструкція Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. Т. Шевченка (35,6 млн грн);
- Реконструкція школи у с. Горішні Шерівці, Заставнівського району, Чернівецької області (23,1 млн грн);
- Капітальний ремонт головного корпусу Чернігівської обласної дитячої лікарні (16,5 млн грн).
Загальний обсяг коштів ДФРР розподіляється між регіонами за критеріями: 80% - відповідно до чисельності населення, яке проживає у відповідному регіоні; 20% - з урахуванням рівня соціально-економічного розвитку регіонів відповідно до показника валового регіонального продукту в розрахунку на одну особу (для регіонів, у яких цей показник менше 75% середнього показника по Україні).
В свою чергу, Київська міська та обласні державні адміністрації, як розпорядники бюджетних коштів, повинні визначати черговість фінансування проєктів з урахуванням їх соціальної значимості, пріоритетності та контролювати хід виконання робіт. Це дасть змогу до кінця року реалізувати усі заплановані проєкти регіонального розвитку.