Олександр Кава: Міністерство фінансів забезпечило цілий ряд інструментів для фінансування інфраструктури в містах. Багато міст вже ними користується
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Про це наголосив заступник Міністра фінансів Олександр Кава під час виступу на Форумі «Муніципальна інфраструктура: розвиток і комфорт міст».
Під час свого виступу на панельній дискусії з міжнародних програм розвитку муніципальної інфраструктури Олександр Кава представив учасникам два спільних з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекти: «Міський громадський транспорт України» та «Міський громадський транспорт України ІІ», на кожен із цих проектів ЄІБ надав для їх реалізації по 200 млн євро.
«Кошти по цим проектам вже активно використовуються для придбання нових сучасних трамваїв, тролейбусів, вагонів метрополітену, електробусів, а також для розширення мережі електротранспорту та запуску нових маршрутів в 11 містах України: Києві, Харкові, Львові, Тернополі, Луцьку, Сумах, Запоріжжі, Одесі, Миколаєві, Івано-Франківську та Чернігові.
На сьогоднішній день до Луцька вже фактично поставлено 10 тролейбусів, ще 19 планується поставити протягом цього року. До Харкова поставлено 22 тролейбуси, ще 27 заплановано поставити протягом року. До міста Суми поставлено 9 тролейбусів, ще 10 планується поставити до кінця року. Також найближчим часом заплановано здійснити третю вибірку коштів кредиту ЄІБ в обсязі 15,98 млн євро для комунального підприємства «Київпастранс» щодо поставки трамвайних вагонів для міста Києва», - повідомив Олександр Кава.
Зокрема, він зазначив, що зараз реалізується проекти з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) у секторі муніципального громадського транспорту в таких містах як: Вінниця, Одеса, Львів, Кременчук, Івано-Франківськ, Маріуполь, Кривий Ріг, Харків, Житомир, Дніпро, Полтава, Миколаїв та Херсон в оновленні тролейбусного парку та тролейбусної інфраструктури, модернізації відповідної інфраструктури (депо), подовження мережі та установка програмного забезпечення тощо.
Окрім того, Олександр Кава розповів учасникам заходу про державну фінансову підтримку для Укрзалізниці.
«Цього року для розвитку залізничної галузі передбачені бюджетні призначення загального фонду в обсязі понад 4 млрд грн. на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів і модернізацію залізничної інфраструктури. Зокрема, планується розблокувати залізничні пасажирські перевезення з двох обласних центрів — це Черкаси та Житомир, завдяки електрифікації двох залізничних ділянок. Електрифікація залізниці Житомир — Новоград-Волинський дозволить через Житомир перенаправити 10 наявних пасажирських поїздів. Це забезпечить зв'язок Житомира з 19 обласними центрами України, зокрема з Лисичанськом та Краматорськом». Також в 2021 році заплановано покращення сполучення в київській агломерації, забезпечивши рух поїздів за маршрутом Київ — Васильків. Вже в середині цього року жителі Василькова зможуть їздити до Києва на електропоїздах, які будуть доїжджати навіть швидше ніж за 40 хвилин» - повідомив заступник Міністра фінансів.
Довідково
Проекти модернізації пасажирської залізничної інфраструктури в Україні були представлені на форумі «Україна 30. Інфраструктура». Детальніше з презентацією проектів можна ознайомитися за посиланням.
Продовжуючи свій виступ Олександр Кава також відмітив спільні фінансові проекти ЄБРР та ЄІБ щодо будівництва та розширення метрополітенів у Києві, Харкові та Дніпрі, які вже впроваджуються та найближчим часом ще будуть реалізовуватися.
Підсумовуючи сказане, заступник Міністра фінансів також наголосив, що у містах України є достатні фінансові можливість розвивати міський громадський транспорт, як за рахунок бюджетного фінансування, можливості якого істотно зросли в процесі децентралізації, так і завдяки кредитам від міжнародних фінансових організацій.