Уряд на черговому засіданні у середу розгляне проект змін до Податкового кодексу
-
Про Міністерство
- Кар'єра у Міністерстві
-
Органи в компетенції Міністерства
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»
- Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»
- Центральне казенне підприємство пробірного контролю
- Східне казенне підприємство пробірного контролю
- Західне казенне підприємство пробірного контролю
- Південне казенне підприємство пробірного контролю
- Дніпропетровське казенне підприємство пробірного контролю
- Державне підприємство Київська офсетна фабрика
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Українська платформа донорів
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Міжвідомча комісія з питань розподілу публічних інвестицій
- Єдиний проектний портфель публічних інвестицій
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Пресцентр
Кабінет Міністрів України на черговому засіданні у середу розгляне проект Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України". Після схвалення членами Уряду антикорупційний законопроект буде направлений на розгляд до Верховної Ради України.
Документ було презентовано та обговорено на нараді під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана у понеділок за участі представників Уряду, контролюючих органів, народних депутатів України з профільних комітетів Верховної Ради, підприємців, бізнес-асоціацій та громадських організацій.
Спільний антикорупційний законопроект податкових змін має на меті спростити життя для бізнесу та усунути ті перепони, які заважають підприємцям нормально працювати та розвиватися. Зокрема, законопроект передбачає спрощення адміністрування податків, що дозволить скоротити витрати коштів та часу для бізнесу. Ще одна ціль - зменшити можливості маніпуляцій з боку ДФС на бізнес.
Ключові податкові зміни включають також введення податкових канікул на п’ять років для новоствореного малого бізнесу, запровадження прозорого відшкодування ПДВ через єдиний реєстр та передача баз даних від Державної фіскальної служби до Мінфіну.
Зміни до податкового законодавства мають змінити ситуацію щодо ведення бізнесу в країні на краще, наголосив Прем’єр-міністр, відкриваючи зустріч щодо обговорення проекту змін.
"Багато говоримо про ставки податків, але, я думаю, дуже важливо створити систему, яка би давала можливість бізнесу легко розвиватися, і ця легкість ведення бізнесу є ключовим завданням для нас з вами - напрацювати такі зміни до податкового законодавства, які дадуть можливість нам ситуацію змінити", - заявив він.
Голова Уряду наголосив, що бізнес та інвестиції "приходять" туди, де є єдині для всіх правила, прогнозована ситуація, а усі контакти з органами влади щодо дозвільних процедур, фіскальних питань та адміністрування податків – відкриті, прозорі і зрозумілі для усіх учасників процесу. У цьому контексті одне з важливих завдань, яке мають вирішити зміни до податкового законодавства, – встановлення єдиних "правил гри" для усіх, зазначив Володимир Гройсман.
Окремо Прем’єр-міністр наголосив, що зміни до податкового законодавства мають стимулювати детінізацію економіки. За мінімальними розрахунками, сьогодні в Україні "у тіні" знаходяться близько трильйона гривень.
"Ми маємо створити нормальні інструменти, які дозволять виводити ситуацію з тіні, щоби ресурси працювали на нашу державу і найголовніше, що ми дали можливість до розвитку [бізнесу], а не до пригнічення, як на превеликий жаль, це бувало, використовуючи різні системи, у тому числі податкову", - зауважив Володимир Гройсман.
Зміни до податкового законодавства також мають стимулювати економічне зростання у країні та зберегти баланс інтересів бізнесу і держави, зауважив Прем’єр-міністр. До того ж спрощення податків має бути одночасно поєднане з відповідальністю.
Під час презентації законопроекту Міністр фінансів наголосив, що запропоновані податкові зміни створять нормальні умови для бізнесу та покращать інвестиційний клімат. А це основа для економічного розвитку держави.
"Наш спільний пакет антикорупційних податкових змін не просто вирішує неоднозначності податкового законодавства, а є дуже важливою частиною реформи ДФС, адже він фактично ліквідує інструменти для системної корупції та зловживань в податковій сфері ", - підкреслив Олександр Данилюк.
Учасники наради обговорили основні положення запропонованих змін, висунули свої пропозиції та зауваження. Бізнес-асоціації та громадські експерти підтримали законопроект щодо удосконалення податкової системи. Під час зустрічі всі бізнес-асоціації та громадські експерти підтримали антикорупційний законопроект щодо удосконалення податкової системи. Раніше зміни уже публічно підтримали провідні бізнесові та громадські об'єднання: Американська торгівельна палата, Всеукраїнське об’єднання підприємців малого та середнього бізнесу «Фортеця», Європейська бізнес асоціація, Спілка українських підприємців (СУП), Українська бізнес-асоціація, Торгово-промислова палата України, Рада бізнес-омбудсмена, Український союз промисловців і підприємців, громадська платформа «Податки для економічної свободи», до якої входять 17 асоціацій, Коаліція «За ліберальну податкову реформу», яка налічує 15 асоціацій, а також об’єднання громадських експертів Реанімаційного Пакету Реформ, до складу якого входять провідні дослідницькі центри та громадські організації.
Учасники наради окремо відмітили "безпрецедентний" рівень відкритості Міністерства фінансів під час напрацювання змін до податкового законодавства у робочих групах.
У свою чергу Прем’єр-міністр зауважив, що робота над податковими змінами велась відкрито та прозоро. Кожен міг взяти участь, надіслати свої пропозиції, які обов’язково розглядалися на робочій групі.
"Мінфін оприлюднював декілька разів текст законопроекту для публічного обговорення, провів безліч зустрічей з бізнесом та отримав ще додаткові пропозиції. В результаті командної роботи було розроблено зміни, які мають значно спростити адміністрування податків, вирішити велику кількість проблем бізнесу та найголовніше - подолати системну корупцію", - зазначив Володимир Гройсман.