Уряд схвалив проект держбюджету-2021 до ІІ читання та направив до Верховної Ради
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бюджетна політика
-
Бюджет
-
Державний бюджет
- Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками
- Державне управління
- Бюджет 2024 року
- Бюджет 2023 року
- Бюджет 2022 року
- Бюджет 2021 року
- Бюджет 2020 року
- Попередні бюджети
- Видатки Бюджету
- Видатки на соціальну допомогу
- Видатки на охорону здоров’я
- Видатки на освіту
- Бюджет для громадян
- Місцеві бюджети
-
Державний бюджет
- Прозорий бюджет
- Проект “БюджетPRO” - Бюджетна політика
-
Бюджет
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бюджетна політика
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Сьогодні, 26 листопада, Кабінет Міністрів схвалив доопрацьований Мінфіном проект державного бюджету-2021 до другого читання та направив на розгляд Парламенту.
«Ми завершили підготовку проекту Державного бюджету на 2021 рік. Це якісний, чітко прорахований, збалансований документ, який є дійсно реальним до виконання. Ми ґрунтовно опрацювали всі правки та пропозиції народних депутатів, викладені у постанові Верховної Ради про схвалення Бюджетних висновків, якими було передбачено внесення низки змін до проекту бюджету на 2021 рік до другого читання», – зазначив Міністр фінансів Сергій Марченко під час представлення документу на позачерговому засіданні Уряду.
В основу Бюджетних висновків увійшли 2 451 пропозиції парламентарів, що по суті, складає орієнтовно ще один такий бюджет. Мінфіном враховано більшість з наданих депутатами пропозицій, виходячи з пріоритетності видатків, наявних можливостей ресурсної частини бюджету і стану національної економіки.
«Для нас принциповим було те, щоб всі видатки були підтверджені реальними доходами. Тут немає місця надутим або прихованим доходам. У процесі доопрацювання ми проводили консультації з МВФ щодо формування спільного бачення основних бюджетних показників в рамках програми партнерства України і МВФ – рамки доходів, видатків і дефіциту. В цілому, параметри бюджету-2021 збігаються з оцінками фахівців Фонду, що було важливим для продовження успішної співпраці між Україною та МВФ», – повідомив Сергій Марченко.
У проекті бюджету, опрацьованого Мінфіном до другого читання, знайдено можливість зменшити дефіцит сектору загального державного управління по відношенню до ВВП з 5,8 % до 5,24%, і дефіциту державного бюджету з 6 % до 5,5 % (нагадаємо, що у бюджеті 2020 року закладалося 7,5%). Разом з тим, в середньостроковій перспективі планується поступове зниження дефіциту бюджету.
Бюджетні доходи відображають те, які надходження реально зможе забезпечити наступного року економіка без підвищення податків.
Доходи проекту держбюджету на 2021 рік збільшились на 21 млрд грн і передбачені у сумі 1 трлн 92 млрд грн. Видатки проекту держбюджету на 2021 рік передбачено у сумі 1 трлн 328 млрд грн. Скорочення по загальному фонду склало 12,8 млрд грн. Це дозволило зменшити рівень дефіциту на 23,7 млрд грн.
Водночас, цих коштів достатньо для фінансування всіх пріоритетних потреб держави. Це соціально-економічний розвиток територій, соціальний захист, охорона здоров’я, освіта, наука, культура, спорт, розвиток інфраструктури, підтримка військової сфери, агросектору, екології, інвестиційних проектів та інші пріоритетні напрями.
«Уряд продовжить здійснювати всі можливі заходи, щоб наша країна успішно впоралась з коронакризою, економіка відновилась і мала можливість розвиватися, а добробут громадян відчутно підвищувався. Схвалення проекту держбюджету – це запорука фінансового одужання країни. Ми сформуємо фінансовий імунітет до пандемії», – звернув увагу Сергій Марченко.
Основним завданням, яким керувалося Міністерство у процесі підготовки проекту бюджету-2021 до другого читання, – це підтримка громадян після удару коронавірусної хвороби, підтримка ділової активності та продовження розпочатих трансформаційних процесів розвитку країни у важливих сферах.
«Проект держбюджету є дорожньою картою на 2021 рік, яка дозволить зробити нашу країну успішною, а економіку сильною у середньостроковій перспективі. Схвалення проекту бюджету на 2021 рік Урядом, і згодом, сподіваюсь, Парламентом – це наша спільна відповідальність за фінансові умови, в яких житимемо всі ми наступного року», – підкреслив Міністрів фінансів Сергій Марченко.