Держбюджет-2020: Забезпечено фінансування касових видатків на суму 1 трлн 288 млрд грн
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Днями Кабмін схвалив звіт про виконання Державного бюджету України за 2020 рік. Так, завдяки ефективній мобілізації ресурсів Уряд зміг забезпечити фінансування видатків в обсязі 1 трлн 288 млрд грн, що на 19,8% більше за показник 2019-го.
Найвагоміші частки видатків загального фонду припадають на заробітну плату працівників бюджетної сфери та соціальні виплати (30,5 %), оборону та безпеку (20,8 %), а також на обслуговування боргу (10,9 %).
Сфера оборони й національної безпеки у 2020-му була профінансована на безпрецедентно високому рівні - 249,1 млрд грн або 6,1 % ВВП.
У той час було забезпечено не тільки повне і своєчасне виконання соціальних видатків, але і їх зростання: мінімальна заробітна плата збільшилась майже на 20%.
Також продовжували зростати капітальні видатки, які у підсумку становили 94,9 млрд грн, що на 24,6 % або на 18,7 млрд грн більше, ніж у 2019-му.
За 2020 рік Урядом було розподілено 78,4 млрд грн коштів Фонду боротьби з COVID-19, з яких 66,5 млрд грн або 84,8 % було фактично використано головними розпорядниками:
Соціальний захист (15,6 млрд грн):
- понад 352 тис. осіб отримали допомогу або страхові виплати по тимчасовій непрацездатності;
- майже 370 тис. працівників отримали допомогу по частковому безробіттю на період карантину;
- 87 тис. фізичним особам – підприємцям надано допомогу на дітей.
Охорона здоров’я (19,4 млрд грн):
- придбання ШВЛ та іншого медичного обладнання, засобів індивідуального захисту;
- здійснення доплат працівникам, які надають медичну допомогу хворим на COVID-19;
- забезпечення лікарень киснем;
- реконструкція приймальних відділень лікарень та облаштування тимчасових шпиталів.
Охорона правопорядку (4,5 млрд грн):
- кошти використані на виплату доплат до заробітної плати 164 тис. 818 військовослужбовцям Національної гвардії та Державної прикордонної служби, особам рядового та начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, поліцейським, медичним та іншим працівникам відомчих закладів охорони здоров'я;
Стимулювання економіки (26,4 млрд грн):
- розвиток мережі та утримання автомобільних доріг державного значення;
- державна підтримка сфери культури, туризму та креативних індустрій.
У сфері освіти видатки розподілялися наступним чином:
- у рамках реалізації концепції «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету в сумі 1 млрд грн та співфінансування з місцевих бюджетів в обсязі 0,6 млрд грн забезпечено якісний навчальний процес 1,7 млн учнів початкових класів (закуплені сучасні меблі, комп’ютери та засоби навчання);
- за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету в обсязі 81,2 млрд грн було забезпечено своєчасну та в повному обсязі здійснено виплату заробітної плати для понад 400 тис. вчителів;
- з метою розвитку професійної освіти використано 89,3 млн грн на створення 49 сучасних навчально-практичних центрів для здобуття якісної професійної освіти.
На реалізацію програми медичних гарантій із державного бюджету спрямовано 94,3 млрд гривень, за рахунок яких оплачено 31 пакет медичних послуг, зокрема, здійснено оплати за:
- Первинну медичну допомогу з урахування заключення 31 млн декларацій з лікарями;
- надання стаціонарної допомоги (терапевтичної та хірургічної) понад 1 млн осіб;
- надання пріоритетних послуг за підвищеними тарифами (інсульт, інфаркт, пологи, неонатальна допомога) понад 280 тис. осіб;
- надання стаціонарної допомоги понад 250 тис. хворим на COVID-19;
- лікарські засоби при амбулаторному лікуванні для 2,5 млн осіб.
Крім того, протягом 2020-го року на надання пільг та житлових субсидій, яке здійснювалося за єдиним механізмом виключно у грошовій формі, було використано понад 35,3 млрд грн.
При цьому, середньомісячна чисельність одержувачів житлових субсидій склала 2,2 млн домогосподарств, середньомісячний розмір житлової субсидії – 929,8 грн. Для підвищення ефективності та адресності цих виплат Міністерством фінансів створено дієву систему верифікації та моніторингу державних виплат.