США готові розглянути питання збільшення фінансової допомоги для України
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
США дали сигнал про свою готовність збільшити фінансову допомогу для України напередодні голосування у Верховній Раді України про затвердження угоди з реструктуризації зовнішнього боргу України у розмірі 18 млрд. дол. США, яка стала об’єктом критики з боку деяких кредиторів та опозиційних політиків.
Угода про реструктуризацію зовнішнього боргу України, яку було укладено у серпні після кількамісячних переговорів, повинна бути затверджена Верховною Радою України у четвер – вона є критично важливим елементом чотирирічного плану допомоги для України у обсязі 40 млрд. дол. США, покликаного знизити бюджетний дефіцит України, спричинений економічною кризою та збройним конфліктом на сході країни.
У той же час, Уряд України, який стикається з усе сильнішою опозицією, уже кілька місяців наполягає на необхідності отримання додаткової допомоги від міжнародної спільноти у зв’язку з військовими діями проти проросійських сепаратистів на сході та реалізацією жорстких економічних реформ, яких вимагає МВФ.
Внесок США на допомогу Україні до цього часу склав дві кредитні гарантії у сумі 1 млрд. дол. США кожна, які було надано цього року. Останніми тижнями Вашингтон натякає про свою готовність надати третю кредитну гарантію, яка стала б частиною масштабнішого пакету допомоги, що може надійти від країн Європи та з інших джерел.
Джек Лью, міністр фінансів США, згадав про можливість надання третьої кредитної гарантії у розмові з журналістами під час зустрічі країн G20 цього місяця, попередивши при цьому: “про це ще трохи зарано говорити.”
“Існує перспектива надання додаткового фінансування з боку США та з інших джерел,” - повідомив газеті «Файненшл Таймз» один з високопосадовців Міністерства фінансів США. - “Аби Україна стала успішною за існуючих обставин, вона потребуватиме підтримки від США, Європи, а також з інших дво- та багатосторонніх джерел”.
Пан Лью та його заступники виявляли неабияку зацікавленість у подіях в Україні протягом минулого року та надали великий кредит довіри Уряду України, зокрема, Міністру фінансів Наталії Яресько, для якої ще недавно рідним містом було Чикаго.
За даними Міністерства фінансів США, лише у цьому році пан Лью та інші високопосадовці з Міністерства фінансів США провели 30 телефонних розмов та особистих зустрічей з пані Яресько та іншими вищими посадовими особами з Києва. Навіть посеред тривожних повідомлень з Китаю, новин про сповільнення світової економіки та нещодавніх коливань на міжнародних ринках, пан Лью зарезервував один зі своїх обідів під час нещодавньої зустрічі міністрів фінансів країн G20 у Турції для люб’язної зустрічі з пані Яресько в одному з місцевих рибних ресторанів, що, за словами його помічників, свідчить про те значення, яке для нього має ситуація в Україні.
Україна “без сумніву є найвищим пріоритетом”, - каже Натан Шітс, який є головним заступником пана Лью з міжнародних питань.
За словами пана Шітса, реструктуризація боргу була кращим, на що могла сподіватися Україна, і це є важливим елементом для відновлення зростання її економіки, обсяг якої за прогнозами МВФ зменшиться у цьому році на 9%.
“Коли Ви приносите результат переговорів додому, хтось завжди скаже, що можна було отримати більше. Але я вважаю, що ця угода найкраще відповідає інтересам України та є чесною по відношенню до її кредиторів”, - сказав панШітс.
Але голосування про боргову угоду у Верховній Раді на цьому тижні відбуватиметься у той час, коли Уряд стикається з усе відвертішою опозицією з її боку. Наприклад, у вівторок Уряд докладав неабияких зусиль, аби зібрати необхідну кількість голосів навіть для ухвалення законів, з якими усі висловили згоду.
Наразі Уряд демонструє впевненість у тому, що він отримає необхідну підтримку для угоди у парламенті. У той же час внутрішні джерела кажуть, що Уряду, можливо, доведеться запропонувати певні поступки, як, наприклад, підвищення пенсій та зарплат у державному секторі, що навряд чи сподобається МВФ.
Роберт Кан, один з ведучих представників Ради з закордонних справ у Вашингтоні, каже, що перед українською економікою усе ще стоять велетенські виклики і усі сторони починають розуміти, що міжнародна спільнота скоро повинна буде зробити більше для України.
Ще одна кредитна гарантія від США у розмірі 1 млрд. дол. США “стала б конструктивним кроком”, - сказав він. - “Але цього недостатньо”.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
З оригінальним текстом статті можна ознайомитись на сайті видання FINANCIAL TIMES:
http://www.ft.com/cms/s/0/41903692-5bc3-11e5-a28b-...