Заступник Міністра фінансів Сергій Марченко обговорив з громадськістю, як зміниться фінансування шкіл у 2017 році
-
Про Міністерство
- Кар'єра у Міністерстві
-
Органи в компетенції Міністерства
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»
- Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»
- Центральне казенне підприємство пробірного контролю
- Східне казенне підприємство пробірного контролю
- Західне казенне підприємство пробірного контролю
- Південне казенне підприємство пробірного контролю
- Дніпропетровське казенне підприємство пробірного контролю
- Державне підприємство Київська офсетна фабрика
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
- Опитування для громадян і бізнесу
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Українська платформа донорів
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Міжвідомча комісія з питань розподілу публічних інвестицій
- Єдиний проектний портфель публічних інвестицій
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Сьогодні, 12 жовтня, заступник Міністра фінансів України Сергій Марченко взяв участь в громадському обговоренні «Як зміниться фінансування шкіл у 2017 році». До дискусії, яка відбулась в Українському кризовому медіа-центрі, також долучились заступник Міністра освіти та науки України Павло Хобзей, експерти Реанімаційного Пакету Реформ – РПР та Аналітичного центру CEDOS.
В чому проблема?
На сьогоднішній день у сфері освіти склався цілий пласт проблем, що потребують системного вирішення. До них належать: незадовільний рівень середньої освіти, відсутність доступу учнів сільської місцевості до якісної освіти, падіння престижності професії вчителя та девальвація її на ринку праці та неефективне використання бюджетних коштів.
Що вже зроблено?
Визначивши освіту одним з пріоритетних напрямків бюджету, Уряд в проекті держбюджету-2017 передбачив:
- Зростання заробітної плати вчителів на 33,5% в порівнянні з 2016 роком.
- Врахування в освітній субвенції 1,6 млрд. грн на здобуття повної загальної освіти в професійно-технічних навчальних закладах. Тобто виділення державою коштів на здобуття середньої освіти студентами профтехучилищ (на відміну від 2016 року, коли це не було враховано).
- Спрямування коштів освітньої субвенції виключно на виплату заробітної плати вчителям. З метою підвищення якості освіти фокусуємось на фінансуванні саме освітніх послуг, а не приміщень.
- Створення 137 опорних шкіл задля забезпечення доступу дітей з сільської місцевості до якісної освіти.
- Виділення 393 млн.грн. для забезпечення учнів безкоштовними підручниками, що має повністю задовольнити потребу в них.
- Створення Фонду вирівнювання для тих громад, дохідна база яких є недостатньою для повноцінного утримання закладів середньої освіти. Якщо розмір доходів місцевої громади, в силу територіальних особливостей, не дозволяє в повній мірі забезпечувати потреби шкільних закладів, держава передбачила для таких громад виділення додаткової дотації в розмірі 14,9 мільярдів грн.
Що далі?
Міністерство фінансів продовжує працювати спільно з Міністерством освіти та науки, представниками експертних кіл над реформуванням системи освіти.
Серед стратегічних пріоритетів:
- Оптимізація закладів шкільної мережі та розвиток мережі опорних шкіл, що дозволить підвищити якість середньої освіти для дітей, які навчаються в маленьких містечках і селищах. Це дасть можливість сільським дітям на подальше отримання більш вищої освіти та кращі кар'єрні перспективи - а відтак, і на кращу якість життя.
- Підвищення престижу професії вчителя. За словами Сергія Марченка, завдання Уряду полягає у створенні системної мотивації через зарплати, підвищення кваліфікації, залучення до професії молодих фахівців.
- Покращення якості освітніх послуг.
Довідково:
- Зростання витрат зведеного бюджету-2017 на освіту порівняно з попереднім роком складає 21,1 млрд. грн.