Бюджет за січень-вересень 2018: Виконання наблизилося до 99%
-
Про Міністерство
- Кар'єра у Міністерстві
-
Органи в компетенції Міністерства
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»
- Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»
- Центральне казенне підприємство пробірного контролю
- Східне казенне підприємство пробірного контролю
- Західне казенне підприємство пробірного контролю
- Південне казенне підприємство пробірного контролю
- Дніпропетровське казенне підприємство пробірного контролю
- Державне підприємство Київська офсетна фабрика
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Українська платформа донорів
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Міжвідомча комісія з питань розподілу публічних інвестицій
- Єдиний проектний портфель публічних інвестицій
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Пресцентр
За три квартали 2018 року доходи державного бюджету України зросли до аналогічного періоду 2017 року на 88,9 млрд. грн. (на 15,2%) і склали 674,7 млрд. грн.
Таке зростання в основному обумовлене збільшенням надходжень від ПДВ із ввезених товарів – на 31,8 млрд. грн. податку на прибуток підприємств – на 26,2 млрд. грн., ПДВ з вироблених товарів з урахуванням бюджетного відшкодування – на 12,8 млрд. грн., податку та збору з доходів фізичних осіб – на 12 млрд. грн. та акцизного податку – на 5,4 млрд. грн.
Виконання розпису за січень–вересень 2018 року склало 98,9%
Основними причинами недовиконання надходжень (7,7 млрд. грн.) стало недоотримання дивідендів нарахованих на акції –9,8 млрд. грн., акцизного податку – 6,6 млрд. грн., коштів, що перераховуються НБУ– 5,9 млрд. грн.; надходжень від продажу конфіскату — 4,2 млрд. грн., ПДВ із ввезених товарів – 4 млрд. грн.; рентної плати за користування надрами – 3,7 млрд. грн. та ввізного мита – 1,3 млрд. гривень. при одночасному перевиконанні власних надходжень на 12,8 млрд. грн., податку на прибуток підприємств – на 12,7 млрд. грн., ПДВ із вироблених товарів з урахуванням відшкодування – на 1,3 млрд. грн. та податку та збору з доходів фізичних осіб – на 0,9 млрд. грн.
Доходи загального фонду державного бюджету за січень–вересень 2018 року склали 609,1 млрд. грн., що на 97,6 млрд. грн. (19,1%) більше, ніж у минулому році.
Найбільше коштів до загального фонду державного бюджету у січні–вересні 2018 року надійшло від сплати ПДВ із вироблених товарів з урахуванням бюджетного відшкодування (59,9 млрд. грн., на 12,8 млрд. грн., або на 27,1% більше, ніж за аналогічний період 2017 року), ПДВ із ввезених товарів ( 208,6 млрд. грн., на 31,8 млрд. грн., на 18%), податку на прибуток підприємств (74,4 млрд. грн., на 26,1 млрд. грн., на 54,1%), податку та збору на доходи фізичних осіб (65,6 млрд. грн., на 12 млрд. грн., 22,3%).
Водночас зменшилися надходження від акцизного податку – на 8,1 млрд. грн. (11,8%), що пояснюється збільшенням відсотку відрахувань до спеціального фонду надходжень податку на нафтопродукти і транспортні засоби, а також від рентної плати за користування надрами – на 9,1 млрд. грн. (25%) та ввізного мита на 0,7 млрд. грн., ( 4,7%).
Обсяг відшкодованого ПДВ зріс на 10,1 млрд. грн. (11,5%) і склав 97,6 млрд. грн.
Найбільш значущі для держави видатки профінансовані у повному обсязі.
Видатки державного бюджету за січень–вересень 2018 року склали 680,6 млрд. грн. і без урахування видатків на обслуговування боргу зросли на 23,1% (на 111,5 млрд. грн.) При цьому витрати на обслуговування державного боргу зменшилися на 2,3% (на 2 млрд. грн.) порівняно з минулорічними.
Видатки загального фонду державного бюджету на заробітну плату з нарахуваннями зросли проти січня–вересня 2017 року на 28,2 млрд. грн. (30,8%) і склали 119,7 млрд. грн.,; видатки на соціальне забезпечення збільшились на 26,2 млрд. грн., (28%) і становили 120 млрд. грн.
Трансферт Пенсійному фонду за січень–вересень 2018 року профінансований в обсязі 108,1 млрд. грн.. Це на 30,4% (на 25,2 млрд. грн.) більше порівняно з січнем–вереснем 2017 року. Виконання розпису – 100%.
З державного бюджету до місцевих бюджетів було перераховано 255,9 млрд. грн.. з яких субвенції соціального захисту – 100,4 млрд. грн. (на 3,7 млрд. грн., або на 3,8% більше ніж у січні–вересні 2017 року; освітня субвенція – 45,7 млрд. грн., (на 7 млрд. грн. або на 18%); медична субвенція – 45,3 млрд. грн. (на 4,6 млрд. грн. або на 11,2%)