Ігор Уманський: "Укргазбанк" має стати головним у відносинах і підтримці малого і середнього бізнесу, а також заходів із енергоефективності
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
20 квітня відбувся прес-брифінг в.о. Міністра фінансів України Ігоря Уманського, Голови Комітету з призначень Джорджа Логуша, та Голови Правління АБ «Укргазбанк» Кирила Шевченка щодо результатів конкурсного відбору на посаду Голови Правління АБ «Укргазбанк» і подальших планів щодо покращення корпоративного управління в «Укргазбанку».
Під час брифінгу Кирила Шевченка було представлено як нового очільника «Украгазбанку», обраного номінаційною комісією після конкурсу.
Міністерство фінансів активно працює над забезпеченням стійкості фінансової системи країни. З цією метою воно здійснює заходи щодо підвищення ефективності управління державними банками та посилення їхньої фінансової спроможності. Складовими цієї політики є обрання нового Голови Правління АБ «Укргазбанк» через конкурсну процедуру та підготовка нової стратегії розвитку «Укргазбанку».
За словами Ігоря Уманського, процедуру відбору керівника «Укргазбанку», який належить державі в особі Міністерства фінансів в мажоритарній долі, було розпочато ще у грудні минулого року. Була створена відповідна комісія наглядовою радою, яку очолював заступник Міністра фінансів.
Конкурс проводився у два етапи. Заявки на участь у першому етапі конкурсної процедури подав 21 кандидат. Перший етап відбувся 5 березня 2015 року. За результатом розгляду заявок претендентів та доданих до них матеріалів, Комісія схвалила список учасників конкурсної процедури, до якого увійшло 16 кандидатів. Документи решти не відповідали оголошеним вимогам. Другий етап відбувся 3 квітня, під час якого було Комісія методом голосування склала рейтинг кандидатів, передала його Міністерству фінансів.
Як зазначив Голова Комітету з призначень Джордж Логуш, Мінфіном було подано 5 попередньо відібраних кандидатівномінаційному комітету, до складу якого увійшли Міністр економічного розвитку та торгівлі, Міністр фінансів, Міністр інфраструктури, Міністр енергетики та вугільної промисловості, Міністр аграрної політики та продовольства, а також п’ять незалежних недержавних експертів. Зокрема (всі – як приватні особи), це директор представництва ЄБРР в Україні Шевкі Аджунер; Директор Світового банку у справах України, Білорусі й Молдови Чімяо Фан; регіональний менеджер в Україні та Білорусі у Міжнародній фінансовій корпорації Руфат Алімарданов; український бізнес-омбудсмен, двічі Міністр фінансів Литви, європейський комісар з бюджету та фінансового планування (2009–2010) Альгірдас Шемета, а також Джордж Логуш, президент Київської школи економіки.
З п’ятірки найкращих номінаційний комітет і обрав Кирила Шевченка.
«На сьогоднішній день «Укргазбанк» як третій в державному секторі потребує чіткого визначення стратегії. Визначення і обрання кандидатів відбувалося, в першу чергу, через представлення бачення розвитку банку. Ми сподіваємось, що найближчим часом розгляд цієї стратегії і її затвердження відбудеться як на рівні Міністерства фінансів і, у разі потреби, на рівні Уряду», - пояснив в.о. Міністра фінансів.
Ігор Уманський зазначив, що банк має стати, в першу чергу, головним у відносинах і підтримці малого і середнього бізнесу, а також заходів із енергоефективності. Так, планується залучити до участі в капіталі банку, міжнародні фінансові інституції, які зараз є стратегічними партнерами.
«Ми хотіли б бачити і Європейський банк і Світовий банк, Міжнародну фінансову корпорацію, зокрема, у капіталі банку. В першу чергу не стільки задля залучення саме капіталу, а для забезпечення іншої якості державницьких процесів, а також можливості долучення самого банку до реалізації їхніх програм в Україні», - запевнив Ігор Уманський.
Кирило Шевченко розповів, що «Укргазбанк» передбачає приєднання пасивів і активів інших банків: «Один з наших пріоритетних кроків - робота в напрямку збільшення активів і пасивів банку з використанням методики PNA, тобто за рахунок приєднання пасивів і активів деяких банків. Наразі перший такий процес відбувається, він триває з банком «Київ».