Колонка заступника Міністра фінансів Романа Єрмоличева для 24 каналу (03.11.2020)
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Структура власності юридичної особи
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Роман Єрмоличев у колонці для 24 каналу про необхідність фінансування сфери культури в умовах пандемії
Опрацьовуючи проект бюджету на 2021 рік, команда Мінфіну дотримується справедливого і соціально виправданого розподілу видатків. Аби всі галузі мали фінансування на максимально можливому рівні, який наразі спроможна забезпечити держава. Адже в умовах пандемії важливо уникнути занепаду важливих для суспільства секторів.
Вважаю, нам вдалося належним чином збалансувати видатки на культуру. Їхній загальний обсяг у проекті держбюджету – 7,52 млрд гривень (0,5% ВВП).Це на 2,77 млрд(58,3%) більше, аніж у цьому році.
Упевнений, навіть у найважчі часи держава зобов’язана стимулювати творчих і креативних митців. Інакше, коли здолаємо пандемію, ризикуємо побачити навколо себе випалене духовне поле.
Саме тому заклали на фінансування національної кіноіндустрії 671,1 млн гривень. Плануємо підтримати 191 український фільм. Зізнаюся, що останнім часом почав докладніше відстежувати розвиток українського кіномистецтва і вважаю ми маємо чим пишатися.
Аби зрозуміти структуру «культурних» видатків, розглянемо основні показники проекту кошторису. Ми будемо фінансувати капітальні видатки, аби забезпечити стратегічний розвиток галузі. У рамках програми «Велике будівництво» передбачено 1 млрд саме на культурні потреби. Плануємо здійснити ремонтно-реставраційні роботи у закладах культури загальною площею 61,6 тис.м2.
Готуючи перелік цих об’єктів, звертали увагу насамперед на унікальні архітектурні та культурні пам’ятки, які символізують нашу культурну спадщину і створюють туристичну привабливість України. Впевнений, так ми зміцнюємо інвестиційний потенціал держави.
Передбачили фінансування грантів Українського культурного фонду (697,4 млн гривень). За інформацією Міністерства культури та інформаційної політики України, цих коштів вистачить на розвиток 418 проектів. Серед них – 157 інноваційних проектів, 124 – міжнародних, 62 – із збереження, актуалізації і популяризації національного культурного надбання.А ще плануємо дати гроші на старт 75 мистецьких проектів,які вперше отримають державну підтримку.
Заплановано фінансування книговидавничої справи (151,7 млн гривень). За рахунок цих коштів планується видати 85 українських творів. Буде закуплено 300 тисяч книжок для бібліотечних фондів країни. Для мене є важливою висока оцінка директорки Інституту книги Олександри Коваль щодо співпраці з Мінфіном у програмах фінансування книжкової справи. Було приємно побачити її допис на своїй сторінці у ФБ.
На підтримку національних театрів та художніх колективів наступного року передбачили 2,54 млрд гривень. Це дозволить глядачам переглянути близько 7,5 тисяч виступів, а також – створити 28 нових постанов.
Пропонуємо профінансувати 13 музеїв, шість бібліотек, чотири культурно-просвітницьких центри. Заклали на це близько 1 млрд гривень. За ці кошти буде забезпечено підтримку діяльності 13 музеїв, 6 бібліотек, 4 культурно-просвітницьких центрів. Окрім того, 902 тис. нових книжок поповнять фонди бібліотек.
Ще 574,6 млн спрямуємо на утримання 24 заповідники.
Важливий напрямок – збереження національної пам’яті. Пропонуємо за рахунок 44,1 млн грн профінансувати 69 відповідних заходів.
Погоджуюся, що 200 млн гривень на розвиток туризму замало. Україна має вагомий туристичний потенціал, який потребує більшої уваги. Але, на жаль, наступного року доведеться на цьому заощадити.
Попри все, я щиро вірю, що проект Державного бюджету-2021 навіть у цих критичних умовах має достатній потенціал розвитку української культури. Сподіваємось, що його прийняття, а згодом виконання дозволить українцям пересвідчитися у цьому.