Колонка заступника Міністра фінансів Романа Єрмоличева для видання «Обозреватель» (15.12.2021)
-
Про Міністерство
- Кар'єра у Міністерстві
-
Органи в компетенції Міністерства
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»
- Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»
- Центральне казенне підприємство пробірного контролю
- Східне казенне підприємство пробірного контролю
- Західне казенне підприємство пробірного контролю
- Південне казенне підприємство пробірного контролю
- Дніпропетровське казенне підприємство пробірного контролю
- Державне підприємство Київська офсетна фабрика
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2025 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Управління публічними інвестиціями
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Заступник Міністра фінансів України Роман Єрмоличев у колонці для видання «Обозреватель» розповів про розподіл коштів на розвиток фізкультури і спорту у 2022 році.
Головний фінансовий документ нашої держави є бюджетом інвестицій у людину, країну, майбутнє. Розвиток спорту ‒ це внесок як у здоровʼя нації, так і безмежний потенціал для підвищення престижу й іміджу держави на міжнародній арені.
Тому у видатковій частині бюджету особлива увага приділена розвитку українського спорту, забезпеченню потреб спортсменів та їх тренерів.
У Державному бюджеті України на 2022 рік на фінансування українського спорту планується спрямувати 8,4 млрд грн (+ 1,4 млрд грн, або 20,6 % до 2021 року).
Також у наступному році продовжимо практику збільшення видатків на підготовку й участь українських спортсменів у міжнародних змаганнях.
Для того, щоб українські спортсмени показали тільки найкращі результати на міжнародному спортивному просторі, у держбюджеті 2022 року передбачено 5 млрд грн, із яких 1,5 млрд грн будуть спрямовані на фінансування участі українських спортсменів у зимових Олімпійських, Паралімпійських та літніх Дефлімпійських іграх, оскільки вони відбудуться саме у 2022 році.
У держбюджеті 2022 року передбачили 3,5 млрд грн, аби забезпечити підготовку й участь наших національних команд більше ніж у 1700 міжнародних і державних спортивних заходах різного рівня.
Буде профінансовано утримання та тренувальний процес більше 2 тисяч штатних спортсменів та більше 160 тренерів. Із цього обсягу майже 800 млн грн спрямуємо на розвиток спорту серед осіб із інвалідністю.
Для створення умов з фізичної активності громадян та популяризації здорового способу життя серед українців у наступному році в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Здорова Україна» буде продовжена реалізація проекту «Активні парки – локації здорової України». На цей проект майже втричі збільшені видатки, і їх обсяг становить 300 млн грн, із яких 143,1 млн грн – окрема субвенція на заходи проекту в регіонах (оплата послуг координаторів). Соціальний проект передбачає організацію оздоровчої активності громадян, створення умов для зниження показників захворюваності, поліпшення якості та тривалості активного життя населення, зокрема для осіб з інвалідністю.
Також наступного року зростуть на 32,3 % видатки на підтримку розвитку олімпійського, паралімпійського, фізкультурно-спортивного, учнівського та студентського спортивного рухів. За рахунок цих коштів (437,5 млн грн) профінансуємо Національний олімпійський комітет України, Національний комітет спорту інвалідів України, Спортивний комітет України, Спортивну студентську спілку, Українську федерацію учнівського спорту та чотири всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариства.
Також розпочнемо роботу з підготовки до проведення в Україні у 2023 році чемпіонату світу з футболу серед учнів та Всесвітньої гімназіади із зимових видів спорту.
Як і в поточному році, особлива увага у наступному році буде приділена розвитку спортивної інфраструктури Так, видатки будуть збільшені майже вдвічі і передбачені в обсязі 2,7 млрд гривень. Ці кошти, зокрема, буде спрямовано на розвиток 14 баз олімпійської та паралімпійської підготовки, буде продовжено створення в регіонах сучасних спортивних об’єктів: спорткомплексів, басейнів, палаців спорту, льодових арен, стадіонів тощо.
Також у загальному обсязі видатків для матеріально-технічного забезпечення та цифровізації сфери спорту по спеціальному фонду передбачено 108 млн грн, джерелами яких є надходження від плати за ліцензії на провадження букмекерської діяльності.
У Законі України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» передбачена субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію інфраструктурних проектів і розвиток обʼєктів соціально-культурної сфери в обсязі 9,0 млрд грн, із яких 4,4 млрд грн заплановано спрямувати на розвиток спортивної інфраструктури.
Так, очікуємо, що за ці кошти буде оновлено спортивні ядра стадіонів, облаштовано спортивні магніти, басейни, льодові арени тощо.
З урахуванням цього видатки на спорт будуть збільшені на 5,7 млрд грн і становитимуть у 2022 році понад 12 млрд гривень.