Мінфін вітає ухвалення народними депутатами за основу антикорупційного податкового законопроекту № 5368
-
Про Міністерство
- Кар'єра у Міністерстві
-
Органи в компетенції Міністерства
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»
- Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр»
- Центральне казенне підприємство пробірного контролю
- Східне казенне підприємство пробірного контролю
- Західне казенне підприємство пробірного контролю
- Південне казенне підприємство пробірного контролю
- Дніпропетровське казенне підприємство пробірного контролю
- Державне підприємство Київська офсетна фабрика
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
-
Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
- Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Антилегалізаційна політика (AML)
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Українська платформа донорів
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Міжвідомча комісія з питань розподілу публічних інвестицій
- Єдиний проектний портфель публічних інвестицій
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Аудиторський комітет Міністерства фінансів України
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Мінфін погоджує на плановий період пропозиції щодо окремих фінансових показників, а також пропозиції щодо максимальних порогів обсягу капітальних інвестицій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Пресцентр
Міністерство фінансів вітає ухвалення Верховною Радою за основу антикорупційного законопроекту № 5368 щодо удосконалення податкової системи. Мінфін очікує на ухвалення законопроекту № 5368 найближчим часом.
Чому це важливо?
Ухвалення законопроекту№ 5368 є вкрай важливим в першу чергу для бізнесу. Адже в ньому містяться багато норм, які суттєво спрощують життя для бізнесу та створюють умови для його нормального розвитку. Цей пакет податкових змін є важливою частиною реформи ДФС, тому що він прибирає можливості для системної корупції в податковій сфері.
Антикорупційний законопроект № 5368 є результатом спільної роботи народних депутатів, бізнесу, громадських експертів та Мінфіну. Міністерство ініціювало відкритий діалог влади та бізнесу щодо найболючіших питань, щоб сприяти вирішенню цих проблем. З самого початку процесу Мінфін зустрічався з усіма сторонами та оприлюднював презентації і робочі версії документів для публічного обговорення, де кожен охочий міг внести свої пропозиції та довести чому це важливо. Громадські експерти та бізнес неодноразово підкреслювали, що робота над законопроектом була «безпрецедентно» відкритою.
Даний антикорупційний законопроект публічно підтримали провідні бізнесові та громадські об'єднання: Американська торгівельна палата,Всеукраїнське об’єднання підприємців малого та середнього бізнесу «Фортеця», Бізнес-Рада США-Україна, Європейська бізнес асоціація, Спілка українських підприємців (СУП), Українська бізнес-асоціація, Торгово-промислова палата України, Рада бізнес-омбудсмена, громадська платформа «Податки для економічної свободи», до якої входять 17 асоціацій, Коаліція «За ліберальну податкову реформу», яка налічує 15 асоціацій, Коаліція "за детинізацію економіки" (7 асоціацій) а також об’єднання громадських експертів Реанімаційного Пакету Реформ, до складу якого входять провідні дослідницькі центри та громадські організації.
Що це дає?
Антикорупційний законопроект № 5368 націлений на підвищення якості адміністрування, тобто всього процесу нарахування сплати податків та взаємодії платника та податкової, вирішення великої кількості його проблем та найголовніше, на подолання системної корупції у податковій сфері.
"Цей законопроект – це не косметична реформа. Це фундамент реформи ДФС і вирішення основних проблем бізнесу. Це фундамент реформи ДФС. Тепер платити податки стане легко і прозоро. Весь бізнес в Україні чекає на цей закон та підтримує його. Тому підтримка Парламенту потрібна якомога швидше", - зазначив Міністр фінансів О.Данилюк.
Коротко про ключові зміни:
- запровадження повноцінного електронного кабінету платника податків - збільшить прозорость адміністрування;
- введення податкових канікул для новостворених підприємств (на 5 років) - сприятиме розвитку малого бізнесу;
- запровадження Єдиного реєстру податкових консультацій - мінімізує кількість податкових спорів завдяки якісному роз'ясненню законодавства
- адміністрування всіх баз даних Мінфіном - зменшить можливості для зловживань;
- прискорена амортизація на 2 роки для виробничого обладнання - стимулюватиме інвестицій;
- єдиний публічний Реєстр заяв на бюджетне відшкодування ПДВ - збільшить прозорість відшкодування ПДВ;
- запровадження механізму блокування реєстрації податкової накладної, яка підпадає під критерії ризиків - усунить можливості для зловживань з ПДВ;
- зупинення нарахування штрафів, звільнення від сплати місцевих податків - врегулює питання сплати податків на території проведення АТО.
Що далі?
Антикорупційний законопроект № 5368 має бути ухвалений Верховною Радою найближчим часом.