Сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації. E-mail для запитань та пропозицій support@minfin.gov.ua

Олександр Кава: Хронічне недофінансування вже призвело до уповільнення залізничного сполучення в Україні

Хронічне недофінансування вже призвело до уповільнення залізничного сполучення в Україні. Про це в інтерв’ю інтернет-виданню MINTRANS  заявив заступник Міністра фінансів України Олександр Кава.

«Безумовно, пора включатися і в модернізацію залізничної інфраструктури. Зараз у нас максимальна швидкість пасажирських поїздів 160 км/год, проте хотілося би побачити принаймні 200‐220 км/год. Але ситуація, на жаль, навпаки, погіршується. Швидкісні електропоїзди класу Інтерсіті та Інтерсіті+, які запустили перед Євро‐2012, вже в усіх напрямках збільшили на 15‐20 хвилин час у дорозі у порівнянні із стартовим розкладом 2012 року. Це прямий результат недофінансування залізничної інфраструктури. Особливість залізничної інфраструктури – вона не зупиняється відразу, а просто йде зниження максимально допустимої швидкості на ділянці: було 160, стає 140, 120 км/год...

Що стосується загальної картини, то у нас вже близько 30% мережі перебувають в такому стані, що  швидкість поїзду не може перевищувати 30‐35 км/год – мова про всі пасажирські поїзди, а не лише про швидкісні», - заявив Олександр Кава.

Нагадаємо, в проекті Державного бюджету України на 2021 рік Мінфін пропонує спрямувати 1,1 млрд грн на модернізацію залізничного полотна, а також – 3,3 млрд грн на закупівлю не менше ста нових пасажирських вагонів, що наприклад, дасть змогу повністю оновити усі 6 складів 2 нічних поїздів, а саме №45/46 Лисичанськ – Ужгород і №69/70 Маріуполь – Львів. «Сумарно два ці поїзди перевозять майже 2 млн пасажирів на рік і забезпечують транспортне сполучення Сходу та Заходу України», - підкреслив Олександр Кава.