Сергій Марченко: «Майже за тиждень роботи ПРРО фіскалізовано більше півмільйона чеків»
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Майже за тиждень роботи безкоштовного фіскального додатку від ДПС можливістю зареєструвати та застосовувати ПРРО скористались 143 суб’єкти господарювання, якими зареєстровано 26,3 тис. ППРО. При цьому фіскалізовано більше півмільйона чеків (631 тис.).
Про це розповідає Міністр фінансів Сергій Марченко.
Відповідно до останньої статистики із загальної кількості суб’єктів господарювання, які зареєстрували ПРРО:
- 72% - фізичні особи – підприємці
- 28% - юридичні особи.
На першому місці фінансові компанії, якими зареєстровано 98% від загальної кількості зареєстрованих ПРРО.
На другому місці за кількістю зареєстрованих ПРРО суб’єктами господарювання, - діяльність у сфері торгівлі, зокрема:
- роздрібна торгівля газетами та канцелярськими товарами;
- роздрібна торгівля фармацевтичними товарами;
- інтернет-торгівля.
Можливістю застосовувати ПРРО також вже скористались суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність туристичних агентств, технiчне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, надання послуг перукарнями та салонами краси, діяльність ресторанів, надання послуг мобiльного харчування, медичну та стоматологічну практику.
«Певна кількість цих суб’єктів є ті, які за власним бажанням почали використання ПРРО, хоча для них обов’язок використання РРО, як класичних, так і програмних запроваджується лише з наступного року.
Це свідчить про те, що ініціатива Мінфіну і ДПС сприймається і підтримується бізнесом» - зазначив Міністр фінансів Сергій Марченко.
За його словами до запровадження програмних РРО ми йшли не один рік. Такі нововведення вдалось досягти лише за підтримки бізнес-середовища. «На сьогодні ми маємо продукт, який з одно боку дасть змогу спростити реєстрацію розрахункових операцій для бізнесу, а з іншого функцію контролю за такими операціями державі» - розповідає Сергій Марченко.
Для тих платників податків, у яких нема обов’язку застосовувати РРО, надається змога застосовувати ПРРО без настання юридичних наслідків. Тобто це фактично крок до підвищення податкової грамотності та обліку для малого і середнього бізнесу. «І ті статистичні, дані які ми вже маємо сьогодні свідчать саме про готовність бізнесу сприймати законодавчі ініціативи та запроваджувати нові технічні рішення для полегшення своєї роботи» - наголошує Міністр фінансів.
Бізнес середовище, Мінфін і ДПС продовжують роботу над удосконаленням програмного продукту.
Сьогодні вже розпочалась інтеграція програмного продукту з банківськими сервісами, зокрема Mastercard та Visa. Разом з партнерами напрацьовано декілька рішень, які дозволяють програмний РРО і платіжний термінал встановлювати на одному пристрої. Цей сервіс стане зручним і простим для використання.
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між ДПС і компанією Visa, та за підтримки Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним рішенням ПРРО.
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням смартфону, на який встановлено ПРРО
В подальшому розглядається побудова аналітичної системи на базі отриманих від ПРРО даних про проведені розрахункові операції: лише ті хто зареєстрував та використовує ПРРО матимуть змогу отримувати додаткову аналітичну інформацію, зокрема про кількість та вартість проведених операцій. Тобто пропонується розробити систему, яка дозволить на основі автоматично переданих даних на сервер ДПС від ПРРО автоматично формувати відповідні звіти.
Отже запровадження програмного РРО є важливим кроком до детінізації економіки та спрощення умов ведення підприємницької діяльності.