Мінфін: У 2022 році Уряд інвестує в розвиток інфраструктури 141,8 млрд грн
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
- Звітування із сталого розвитку
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Нагороди в сфері управління державним боргом
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Структура власності юридичної особи
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
-
Інші сфери державної політики
- Внутрішній аудит
- Наукова та наукова-технічна діяльність
- Проектний офіс реформ при Міністерстві фінансів України
- Верифікація державних виплат
-
Управління фіскальними ризиками
- Роз'яснення
- Нормативно-правова база з управління фіскальними ризиками
- Перелік суб'єктів господарювання, з якими можуть бути пов'язані найбільші фіскальні ризики
- Звіти
- Перелік суб'єктів господарювання, яким Міністерство фінансів України погоджує на плановий період пропозицій щодо окремих фінансових показників, а також обсягів виплат на користь держави, бюджетного фінансування та квазіфіскальних операцій
- Операції з дорогоцінними металами та дорогоцінним камінням
- Ліцензування
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2025 р.
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2025 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2025 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2025 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Минулого тижня Верховна Рада схвалила Закон України «Про державний бюджет України на 2022 рік». Одним з пріоритетних напрямків видатків став розвиток інфраструктури, залізниці, аеропортів та річкового транспорту. На модернізацію яких було закладено значну частину бюджетних коштів.
«Формуючи держбюджет на 2022 рік ми намагалися максимально розподілити кошти на всі життєво важливі сфери для країни. Одним з пріоритетних напрямків фінансування було і залишається модернізація та будівництво нової сучасної інфраструктури. Зокрема на наступний рік на розвиток інфраструктури передбачено рекордні 141,8 млрд грн. Ці кошти будуть спрямовані на реконструкцію, будівництво, та утримання доріг державного та місцевого значення, а також на модернізацію залізниці, аеропортів і річкового транспорту», - повідомив заступник Міністра фінансів Олександр Кава.
Наразі вже активно ведеться будівництво нової швидкісної автодороги Н-31 Решетилівка – Дніпро. У Решетилівці це шосе відгалужується у бік Дніпра від нещодавно збудованого швидкісного шосе М-03 Київ – Полтава – Харків. Завершення будівництва автодороги Н-31 створить можливість для мешканців Дніпра, Запоріжжя та південної частини Донецької області доїхати автомобілем з Дніпра до Києва, не порушуючи швидкісний режим за 4 години. Нині така поїздка займає близько 7 годин.
У наступному році також передбачені кошти на будівництво та реконструкцію мостів. Зокрема, це всім відомий Запорізький міст та лівобережні з'їзди з Дарницького мосту у Києві. Також продовжиться будівництво нового мосту у Кременчуці, роботи на якому вже цього року.
Окрім того, у 2022 році за кошти держбюджету розпочнеться капітальний ремонт траси М-05 Київ – Одеса у Миколаївській, Одеській, Кіровоградській та Черкаській областях. За планом ділянку цієї траси на Одещині буде доведено до категорії 1А (автомагістраль із дозволеною швидкістю руху 130 км/год). Значна увага також буде приділена і ремонтам територіальних доріг. Це дороги в областях, які поєднують між собою великі населені пункти з обласними центрами.
Також на наступний рік буде збільшено фінансування Укрзалізниці з держбюджету до 5,2 млрд грн. З цих коштів - понад 3 млрд грн планується направити на купівлю нових пасажирських вагонів, включно з 70 вагонами для денних швидкісних поїздів. Інші 2 млрд грн будуть направлені на фінансування проектів з будівництва та модернізації пасажирської залізничної інфраструктури. Дані кошти підуть на завершення електрифікації ділянки Житомир – Новоград-Волинський із відновленням об'їзду станції Новоград-Волинський-1 та завершення електрифікації станції Черкаси – Тараса Шевченка з відновленням об’їзду на станції Тараса Шевченка.
Окрім того, наразі вже опрацьовуються і інші проекти, серед яких розвиток системи Київ Сіті Експрес, будівництво другої колії на ділянці Київ – Миронівка, відновлення розібраної лінії Миронівка – Канів, що дозволить запустити потяги до цього туристично містечка, електрифікація лінії Ворожба – Суми для запуску швидкісних електропоїздів Київ – Суми, і відновлення лінії Галич – Підвисоке для скорочення тривалості поїздки до Івано-Франківська та курортів Карпат на 2-3 години, електрифікація ділянки Новозолотарівка – Лисичанськ, що дозволить запустити поїзд Київ – Лисичанськ з тривалістю поїздки близько 7 годин. А також електрифікація ділянки Гребінка – Черкаси з будівництвом об’їзду на станції Гребінка та електрифікація ділянки Житомир – Бердичів.
Не залишилося без уваги будівництво і реконструкція аеропортів та розвиток річкового транспорту. У 2022 році на будівництво нових та реконструкцію вже існуючих аеропортів буде виділено 3,5 млрд грн. За ці кошти планується будівництво двох нових аеропортів у Дніпрі та Закарпатті. А також розпочнеться реконструкція вже існуючого аеропортів у Вінниці та Херсоні.
742 млн гривень - буде направлено на ремонт судноплавних шлюзів.
«Розбудовуючи інфраструктуру держави ми не тільки створюємо умови для бізнесу та розвитку економіки в цілому, ми забезпечуємо швидкість надання медичної допомоги, а також реагування на різні надзвичайні ситуації. Ми створюємо можливість для населення країни бути мобільними і в залежності від потреби швидко переміщуватися між містами України. Ті кошти, які наразі вже затвердженні в держбюджеті на 2022 рік є яскравим прикладом інвестицій держави в людей, в свою країну та наше подальше майбутнє!», - підсумував Олександр Кава.