У квітні до загального фонду державного бюджету надійшло 162,8 млрд гривень
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
- Пряме і непряме митне представництво: можливі сценарії декларування товарів та роль митного брокера
- Митний представник та утримувач митного режиму: хто подає та підписує документи
- Підтвердження надійності облікових даних для отримання авторизацій
- Авторизація на провадження митної брокерської діяльності
- Інтеграція митних ІТ систем до MASP-C
-
Інтеграція митного законодавства до права ЄС
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2024 року (доповнюється)
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2023 року
- Переклад міжнародних стандартів фінансової звітності 2022 року та Концептуальної основи фінансової звітності
- Архів перекладів
- Таксономія
- Переклад технічних публікацій
- Загальні роз’яснення
- Бухгалтерський облік в підприємницькій сфері
- Бухгалтерський облік в державному секторі
- Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України
- Рада з МСФЗ при Міністерстві фінансів України
-
Запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності
- Аудиторська діяльність
-
Бухгалтерський облік
-
Боргова політика
- Основна інформація
- Новини за категорією Борг
- Боргова статистика
- ОВДП
- Первинні дилери
- ОЗДП
- Кредитний рейтинг
- Інформація для інвесторів
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Структура власності юридичної особи
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
-
Партнери
- Європейський Союз
- Міжнародний валютний фонд
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Банк розвитку Ради Європи
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
-
Партнери
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
-
Управління публічними інвестиціями
- Нормативні документи
- Реалізація дорожньої карти реформування управління публічними інвестиціями
- Єдиний портфель публічних інвестиційних проектів (перелік пріоритетних публічних інвестиційних проектів)
- Міжвідомча робоча група з питань реформування системи управління публічними інвестиціями
- Довідкова інформація
- Інші сфери державної політики
- Стратегія реформування СУДФ
- Стратегічний план діяльності Міністерства
-
ГРК Мінфін
- Бюджетні запити
- Паспорти бюджетних програм
- Оцінка ефективності бюджетних програм
- Звіти про виконання паспортів бюджетних програм
- Інформація про цілі державної політики у відповідній сфері
- Інформація про ефективність використання державних коштів
- Структура та обсяг бюджетних коштів за бюджетними програмами
- Управління ліквідністю
- Програмне забезпечення
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
За оперативними даними Державної казначейської служби, за квітень 2023 року до загального фонду державного бюджету надійшло 162,8 млрд гривень.
Серед платежів, справляння яких контролюють податкові та митні органи, основні надходження були отримані за рахунок:
- 25,1 млрд грн – податку на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів;
- 16,6 млрд грн – податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (зібрано 28,0 млрд, відшкодовано – 11,4 млрд грн);
- 13,4 млрд грн – податку на доходи фізичних осіб та військового збору;
- 9,9 млрд грн – акцизного податку;
- 4,9 млрд грн – рентної плати за користування надрами;
- 2,3 млрд грн – податку на прибуток підприємств;
- 2,2 млрд грн – ввізного та вивізного мита.
При цьому виконання місячного розпису доходів Державною податковою службою становило 107,3% (+ 3,2 млрд грн).
Іншим важливим джерелом доходів державного бюджету у квітні цього року стали кошти, отримані Україною у вигляді міжнародної допомоги (грантів): її обсяг за підсумками місяця становив 45,7 млрд гривень. Кошти надійшли від Сполучених Штатів Америки.
Одночасно 35,9 млрд грн надійшло до загального фонду державного бюджету від НБУ, який відповідно до Закону України «Про Національний банк України» щорічно, після підтвердження його річної фінансової звітності зовнішнім аудитом та затвердження її Радою НБУ, має перераховувати до держбюджету частину свого прибутку.
Дані за січень-квітень 2023 року:
За оперативними даними Державної казначейської служби, за січень-квітень 2023 року до загального фонду державного бюджету надійшло 551,6 млрд грн.
Серед платежів, справляння яких контролюють податкові та митні органи, отримано такі основні надходження:
- 105,9 млрд грн - податку на додану вартість з ввезених на митну територію України товарів;
- 53,5 млрд грн - податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів, з яких зібрано 105,2 млрд, відшкодовано – 51,7 млрд грн;
- 51 млрд грн - податку на доходи фізичних осіб та військового збору;
- 37,0 млрд грн – податку на прибуток підприємств;
- 31,9 млрд грн - акцизного податку;
- 20,9 млрд грн – рентної плати за користування надрами;
- 9,3 млрд грн - ввізного та вивізного мита.
При цьому виконання розпису доходів Державною податковою службою становило 100,7% (+ 1,4 млрд грн), в цілому з Державною митною службою - 100,2%, або + 0,6 млрд гривень.
Наступним важливим джерелом доходів державного бюджету у січні-квітні цього року стали кошти, отримані Україною у вигляді міжнародної допомоги (грантів) – 179,5 млрд грн.
Надходження ЄСВ до Пенсійного фонду та фондів соціального страхування у січні-квітні 2023 року склали 143,2 млрд грн, з яких 37,9 млрд грн надійшло у квітні.
В цілому, за підсумками перших чотирьох місяців поточного року, до загального і спеціального фондів державного бюджету надійшло 787,6 млрд грн податків, зборів та інших платежів.
За цей період касові видатки державного бюджету становили 1 043,2 млрд грн, у тому числі загального фонду – 865,2 млрд грн, або 93,8% від розпису звітного періоду.
За чотири місяці державний бюджет виконано з дефіцитом у сумі 252,9 млрд грн, у тому числі загальний фонд – у сумі 310,3 млрд грн, проти запланованого розписом загального фонду на січень-квітень 2023 року дефіциту 560,1 млрд гривень.
Фактичні державні запозичення до загального фонду державного бюджету за січень – квітень 2023 року становили 596,9 млрд грн, або 83,4 % від запланованих на цей період.
Від розміщення ОВДП на фінансування державного бюджету залучено 171,7 млрд грн, в тому числі в іноземній валюті 41 млрд грн (1 027,7 млн дол. США та 86,9 млн євро). При цьому, за рахунок випуску військових ОВДП залучено 61,3 млрд грн.
Із зовнішніх джерел залучено 425,2 млрд грн, зокрема:
- 237,7 млрд грн (6 млрд євро) – надходження коштів ЄС макрофінансової допомоги відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Україною та ЄС;
- 99 млрд грн (2 млрд СПЗ) – надходження коштів МВФ в рамках чотирирічної програми розширеного фінансування EFF;
- 64,2 млрд грн (2,4 млрд канадських доларів) – надходження коштів позики Уряду Канади;
- 18,3 млрд грн (499,3 млн дол. США) – надходження коштів позики МБРР в рамках Четвертого додаткового фінансування проекту «Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в Україні»;
- 6 млрд грн (152 млн євро) – надходження коштів позики МАР в рамках проекту «Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого держуправління в Україні».
За січень-квітень 2023 року платежі з погашення державного боргу склали 142,7 млрд грн (96,9 % плану), платежі з обслуговування – 38,1 млрд грн (92,9 % плану).